Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Muggen bakke

Startet af Fuske, 2. August 2010, kl. 11:53

Fuske

Ja først en indrømmelse: bakken der tales om bleev overset ved skiftning så den har stået 24 timer inden den blev renset

Men selv ved 24 timer synes jeg det er lidt vildt at hele den del af bakken hvor der lå lort var muggen????

det var fuldkommen lodden og adr og er vasket af i rodalon men har andre oplevet ligende?

Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Fuske

hehe det der gik i ged var såmænd en kommunikations brist. glemte at pege den ud for kæresten såhan var ikke klar over den var der  :S

FerretParadise

Jeg har aldrig hørt, at der kan komme mug så hurtigt.
Ihvertfald har jeg aldrig oplevet det, jeg har heller aldrig oplevet at der er larver i lorten, ved at andre har oplevet det også.
Det lyder meget klamt med mug. AD..
Ann Hillerslev.

Fuske

Citat fra: FerretParadise Dato  2. August 2010, kl. 11:57
Jeg har aldrig hørt, at der kan komme mug så hurtigt.
Ihvertfald har jeg aldrig oplevet det, jeg har heller aldrig oplevet at der er larver i lorten, ved at andre har oplevet det også.
Det lyder meget klamt med mug. AD..

SÅ klamt og jeg  ved at den blev skiftet for 24 timer siden for der skiftede jeg selv...uf! og bakkerne bundskiftes en gang i døgnet (de er ikke så store men virker upåklageligt)

forresten hvad bruger i som bakke?

synes kattebakker er for  store...

her bruger jeg plastbakkken fra is hvor  jeg klipper to sider lidt mindre...der skal nemlig bakkes helt op i hjørnet så de høje siderbagtil gør jeg ikke også skal vaske væg af  :X

lille_jill

Fuske

Citat fra: lille_jill Dato  2. August 2010, kl. 12:12
prøv vaskebaljer :)

det vil jeg skrive mig bag øret tak :) de er helller ikke så dyre som kattebakker :S

Charlotte

Jeg synes at vaskebaljer vipper. Så jeg bruger kasser fra f.eks Jydsk/Føtex osv der er til opbevaring. Dem kan man få i forskellige størrelser og de koster ikke en formue.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

cibatuchsi

har aldrig oplevet en muggen bakke før, så det kan jeg ikk svare på.
herhjemme bruger vi alm opvaskebaljer fra kvickly. ja vi bruger dem både på udstillinger, til vand plaskeri osv.

Katrine

Jeg bruger kattebakke, tror ikke mine ville kunne finde ud af at bruge/ramme isbakker, der kan de sgutte have r*ven i .
Ildere: Loppen & Bamse

Fuske

Citat fra: Katrine Dato  2. August 2010, kl. 13:10
Jeg bruger kattebakke, tror ikke mine ville kunne finde ud af at bruge/ramme isbakker, der kan de sgutte have r*ven i .

ikke isterninge vakkker, men to litersbakker  der  har været is i ;)

FerretParadise

Jeg bruger flere forskellige bakker, små og mellemstore kattebakker, de store ilder hjørnebakker, firkantede ilderbakker, og opvaskerbakker.
Ann Hillerslev.

Anne

Jeg bruger opvaskebaljer (de firkantede). De fungerer glimrende her!

Fuske

arg har fundet et pruttehjørne der hvor jeg åbner min dør (dont ask hvordan jeg fandt det)

eftersom døren er til kælderen og meg
et i brug kan jeg ike stille en bakke der so what to do???

cibatuchsi

^^ har du mulighed for at ligge et tæppe eller evt en lille madskål?

Fuske

Citat fra: cibatuchsi Dato  2. August 2010, kl. 14:42
^^ har du mulighed for at ligge et tæppe eller evt en lille madskål?

nej desværre :( døren fyldehele vægstykket og åbner ud af så hvis noget står der vil det blive most...hvad med gå væk hund...kan det "skræmme" den over i kattebakkehjørnet?