Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

helt nyfødt fotograf, søger forsøgsdyr :P

Startet af Tendzin, 2. August 2010, kl. 18:54

Tendzin

hej ildervenner

købte mig et spejlrefleks kamera, her for omkring en måned siden og selvom jeg selv har 30+ dyr, så bliver det alligevel ret ensformigt at tage billeder af det samme og det samme. Derfor søger jeg dyreejere af alle arter (bare dyret kan flyttes hjem til mig), så jeg kan tage billeder af dig og dit kæledyr, med et fritidsspejlrefleks kamera. får følgende flere lenser og andet gejl. pt har jeg kun den zoom linse der fulgte med, men håber at opgradere til et macro objektiv snart, så vi kan tage superfede close-ups

jeg skal som sådan ikke have noget for det, da jeg gerne vil holde det på fritids niveau, men en flaske etorandet, er ikke til at sige nej til :)

du kan selv medbringe memorystick eller derefter, eller jeg kan sende billederne til dig via mail.

er åben for alt, men har altså kun kameraet og viljen til at lære, jeg er ikke prof fotograf.

bor i vejle og det foregår hjemme hos mig i min have medmindre jeg kan hentes :P

her er lige lidt billeder jeg har taget med mit kamera som er canon eos 1000D modellen

tzari

Hvis du er i nærheden af odense en dag du skal i ikea eller lign har jeg: 5 voksne ildere, 2-3 katte og 4 hvalpe du kan forsøge dig med  :) Og nede ved søen er den smukkeste sorte and med hvidt bryst  :love:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Tendzin

Citat fra: tzari Dato  2. August 2010, kl. 19:16
Hvis du er i nærheden af odense en dag du skal i ikea eller lign har jeg: 5 voksne ildere, 2-3 katte og 4 hvalpe du kan forsøge dig med  :) Og nede ved søen er den smukkeste sorte and med hvidt bryst  :love:

skriver jeg bag øret :)

Fuske

uhuuu har en million fisk, et mrsvin og en enkelt dejlig fritte :P samt to unger der hader fotografering når mor står  med kameraet  :lol:
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

AnneME

eller vis du kommer i nærheden af herning omegn  :dans: :fnis:

KittAnderson

Nuuuuuuurrrg!!! En lille Moppe.
Jeg ELSKER Mopser. har selv en fed Loui :D
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Tendzin

Citat fra: KittAnderson Dato  9. August 2010, kl. 10:08
Nuuuuuuurrrg!!! En lille Moppe.
Jeg ELSKER Mopser. har selv en fed Loui :D

elsker også mopsen! specielt med deres lange tunger :D
min mops hedder mopseprinsessen Xena  :dans: og hun er hele 8 år, men med masser af krudt endnu (i forhold til hun er mops)

KittAnderson

Min dreng gider for det meste bare snorke på sofaen :p
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Mustela

Du, ilder og Mopsen skal også være så velkommen på sjælland :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior