Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

hvor heldig kan man være

Startet af Fuske, 2. August 2010, kl. 20:53

Fuske

4 huse længere oppehar desørme ogsåfritte...skal vist op og aftale playdate  :love:
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

cibatuchsi

ej hvor lækkert. det er altid rart at ha andre i nabolaget at dele sin interesse med :)

Fuske

Citat fra: cibatuchsi Dato  2. August 2010, kl. 20:54
ej hvor lækkert. det er altid rart at ha andre i nabolaget at dele sin interesse med :)

ja det skal nok blive spænnende kender hende slet ikke og overvejer hvordan jeg liiige skal gribe det an men hun er massør med egen klinik og noget heil noget så mon ikke hun er en åben personlighed der bestemt ikke finder det mystisk at en vildfremmed nabo banker på og spørger om hendes ilder vil lege?

cibatuchsi

^^ mon ikk hun bare syntes det er super skønt.. :)

Fuske

NannaMB

AlisVolatPropiis

Ellers kan man jo altid tiiiiiiiiilfældigt støde på dem med sin ilder i snor :P

Charlotte

Prøv. Det værste der kan ske er at hun siger nej.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Fuske

ooog trommehvirvel!

ej  kunne ikke lige dy mig ;)
har snaqkket med dem deroppe men desværre er deres stukket af pt (har den åbenbart gjort et par gange?) så  de leder med lys og lygte. Datteren er påmin søns alder og hun er heeelt vildt glad for at der er en fritte mere i nabolaget :) så må vi håbe at deres grå fritte, med sort stribe og hvidt på hovedet kommer hjem igen (den måde datteren fortæller på siger mig at den lever som blommen i et æg)

cibatuchsi

dejligt du fik taget mod til dig, men ret surt den er stukket af. håber da de snart finder den igen.

mo-cheri

hehe dejligt at høre, at du fik spurgt...

jeg var engang ude at gå tur med min hund og da jeg gik forbi et hus, rev damen døren op og kom farende ud med fægtende arme og ben. nåede at blive helt bekymret. men hun ville bare høre om min hund ville lege med hendes som var samme race  ;)

så der er mange måder at tage kontakt på  :lol:

Fuske

ilderen er desværre blevet skudt som skadedyr :( pigen kom forbi og fortalte det og jeg inviterede hende ind. Hun må ikke få en ny for mor har ingen penge (husk liiige på det er en 7 årigs historie så om den er sand skal jeg lade stå uvis)

men hun kom ind o hilste på frida og quark og legede hele dagen med patrick og snakkede med dyr  <3

så mus og marsvin og ildere og kat er alle p'blevet klappet og kælet og nusset og patrck har fået en ny legekammerat :D

og lad os nu se. moren er vist udlænding (østeuropærer bedømt ud fra en tlf samtale) og hvis de udvikler et godt legebånd de to inviterer jeg på kaffe og så kan vi se om ikk de kan fristes til en ilder mere  :dans:

ellers kan de to store lømler jo gå tur med vores så snart jeg har ildersikret selerne (de er for store endnu så de snor sig ud :S )

Anne

Det var der lige en historie om på ilderforum for nylig, tråden hedde rnoget i stilen af Hermod er løbet væk. Er det mon dem?

Fuske

nej det er ike samme område men jeg usker tråden :( sgu syndt folk har så lidt kendskab til kæledyr. får mig til at overvejer mit princip mof halsbånd af kvælningsfare. bare for at undg at det skulle ske for vores hvis uheldet (7,9,13) var ude

cibatuchsi

Citat fra: Anne Dato 22. August 2010, kl. 16:56
Det var der lige en historie om på ilderforum for nylig, tråden hedde rnoget i stilen af Hermod er løbet væk. Er det mon dem?
desværre er det to forskellige historier. den på IF er fra nordsjælland