Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

På besøg i min fars have koloni

Startet af Kristine, 3. August 2010, kl. 21:14

Kristine

Så var vi lige ude i min fars have koloni og lege lidt :)
Det var rigtig hyggeligt.. og så kunne vi self ikke lade være med at tage billeder..

Sabine

Laban

Sabine klatrer i busken

Kuk kuk Sabine!

Puuh det var hårdt at klatre, så Sabine skulle da lige have en lille lur

Så stak hun af ud af selen og gemmer sig i græsset

Hihi, Hvor er du dog farlig Sabine!

Sabine og Laban putter, sødt <3

Laban udforsker lidt

Sabine udforsker lidt

Og så skulle der puttes lidt hos Mor :) Nøj der er mange trædepuder på det billede.. Hehe

Når men synes lige I skulle se vores sjove dag ;)
Mange hilsner og båt her fra

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

AlisVolatPropiis

ser bare skønt og suuuuuuuuuuper hyggeligt ud :D

cibatuchsi

skønne billeder. hvor ser i ud til at ha haft en ret hyggelig dag    ihhh hvor savner jeg bare en have :)

Kristine

Det var også bare en super skøn og hyggelig dag og de var da også helt trætte og smadret til sidst :) Hehe
Jeg er også rigtig glad for at jeg kan låne min fars have så jeg kan tage ungerne med der ud og lege :)

Og så skal han til at bygge et voilere til dem, bliver skønt.. rigtig forkælede møgunger :) Hehe

Shamua

Det ser rigtig hyggeligt.. Rigtig gode billeder :)

Vh. Marianne

Charlotte

Skønne billeder.  :) Og hende Sabine :love: er altså virkelig smuk. Hun må godt flytte herhjem hvis hun en dag bliver teenager og ikke vil bo hjemme længere.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Kristine

Mange tak :)
Fandt  ud af at mobilen kunne tage HD billeder, hehe.. og det gør det også meget pænere synes jeg :) Især når det er ude i naturen og med blomster osv.. Fik taget en masse billeder, men dog ikke alle der blev så gode :) Hehe

-Charlotte, Ja hun er virkelig en yndig lille pige :) Faldt også for hende med det samme.. Haha, Jamen jeg skal nok give dig besked hvis hun en dag gerne vil flytte hjemmefra :P Men håber jeg da ikke.. Hihihi :)

Sølvsten

Det er nogle meget dejlige billeder.

Lena og Peter

Det er nogle rigtige dejlige billeder.. Hvor ser de bare ud til at nyde det... :love: