Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

GISP nu vil jeg gå i seng

Startet af Fuske, 4. August 2010, kl. 00:39

Fuske

Og lade quark ligge inde i sifaenn..og lade buret stå åbbent..og lukke dørene til gangen...og håbe at jeg imorgen står op  til en frisk og frejdig ilderbebs...uhhhhhhh det er altså  lidt uhyggeligt det her
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

FerretParadise

Du er nok stået op til en meget tilfreds og glad dreng.
Og måske nogle ting han har fundet, og lavet lidt sjov med, ting som du ikke selv havde fundet/tænkt på.

Men lad os høre hvordan det er gået.. ;)
Ann Hillerslev.

Fuske

Citat fra: FerretParadise Dato  4. August 2010, kl. 08:37
Du er nok stået op til en meget tilfreds og glad dreng.
Og måske nogle ting han har fundet, og lavet lidt sjov med, ting som du ikke selv havde fundet/tænkt på.

Men lad os høre hvordan det er gået.. ;)

jegps lige så snart jeg har fundet ham  :D

jeg tror simpelthen han er tunghør for han har ikke reageret på at vi er gået rundt hernede

Charlotte

Hvalpe der sover, sover tungt. Så han er ikke nødvendigvis tunghør men sover bare dybt.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Fuske

Citat fra: Charlotte Dato  4. August 2010, kl. 15:43
Hvalpe der sover, sover tungt. Så han er ikke nødvendigvis tunghør men sover bare dybt.  ;)

tihi han kom luntende kl 11 som en rigtig teenager ;) har  er pt utilfreds da jeg har døre åbne og  han er lukket i bur

Charlotte

EJJJJ hvor er du et ondt menneske. Jeg kan da godt forstå at han er sur over at være i bur.  :o  :P  :lol:
LÆR DET!

Fuske

Citat fra: Charlotte Dato  4. August 2010, kl. 16:18
EJJJJ hvor er du et ondt menneske. Jeg kan da godt forstå at han er sur over at være i bur.  :o  :P  :lol:
hehe har aldrig hørt en ilder skrige så meget  :lol: af utilfredshed over at han ikkekunne komme ud og lege i haven sammen med min søn dååååmme mig!

Charlotte

LÆR DET!