Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

er den her ilder gravid eller syg

Startet af Fuske, 6. August 2010, kl. 10:03

Fuske

har været lidt ude og surfe ildervideoer for at se andre ildere osv ;)

Faldt over den her og kunne ikke lade være med at tænke  at den så  sørgelig  ud  i forfatning. så nu tænker jeg om trænede ildermennesker kan fortælle mig om det er vanrøgt? fedme? graviditet?  andet?

Hedgehog vs Ferret

synes den er lidt sørgelig for det utrænede øje :(
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Kristine

Ja for det utrænede øje synes jeg ikke den ser så sund ud :(
Men kan ikke rigtigt svare da jeg aldrig har haft en gravid tæve.. men synes alligevel den ser STOR ud i forhold til hvis den skulle være gravid...
Og halen er helt skaldet /:

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Starshineferrets

Det där är definitivt en sjuk iller, en dräktig hona har nästan samma röresleförmåga som de har när d einte blir dräktiga, och magen ser absolut inte ut så där.

Fuske

Citat fra: Starshineferrets Dato  6. August 2010, kl. 10:29
Det där är definitivt en sjuk iller, en dräktig hona har nästan samma röresleförmåga som de har när d einte blir dräktiga, och magen ser absolut inte ut så där.

den har samme rørform som når de ikke  er drægtige..er det rigtigt  forstået? Beklagermen kæmper lidt med det norske  :fnis:

AlisVolatPropiis

Desuden er det godt nok en stor kraftig bygget tæve hvis det er...jeg tror det er en han...o.O

Fuske

jeg hæftede mig ved den besværede gang :( puuhbliver helt ked må  jeg erkende

cibatuchsi

Citat fra: Fuske Dato  6. August 2010, kl. 10:43
Citat fra: Starshineferrets Dato  6. August 2010, kl. 10:29

den har samme rørform som når de ikke  er drægtige..er det rigtigt  forstået? Beklagermen kæmper lidt med det norske  :fnis:
det kan jeg godt forstå du gør, for sara er nu svensker  hihi

Starshineferrets

Hehehe ja.. jag har också väldigt svårt med norskan ;)

En drägtig täve rör sig nesten på den samme måde som de gör når de ikke er drägtige, den her ilder har problem med at röre bagkroppen, og har mest sansyligt vätske og tumörer i bughulen skulle jeg gätte på :(

Barky

Citat fra: Starshineferrets Dato  6. August 2010, kl. 11:47
En drägtig täve rör sig nesten på den samme måde som de gör når de ikke er drägtige, den her ilder har problem med at röre bagkroppen, og har mest sansyligt vätske og tumörer i bughulen skulle jeg gätte på :(

Helt enig her... For nogen år siden - kaldte vi det i DK for "gammelmandsilder". Det var typisk 3-5 årige ildere, og ganske mange af dem, der rendte rundt og havde en vom på denne størrelse. Ingen muskulatur og hængemave, samt ofte fedthale. Falmet farve og tør/ru pels.
Et meget meget sørgeligt syn, sådan en ilder med ubehandlet kræft, der har gået for længe.. :(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Fuske

uuups men derfor havde jeg stadig svært ved at forstå  det  :fnis:

ughhh det skærer mig i hjertet må  jeg erkende. synes det virker som om de ikke tager sig af dyrene og har dem for syns skyld :(

Charlotte

Jeg synes ikke I kan bedømme dens gang på det ene klip. Den er jo tydeligvis bange for pindsvinet (som endda også er fuld af lopper). Du må finde et andet klip hvor samme ilder render lidt rundt uden at være rædselslagen.  ;)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!