Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Meep Meep

Startet af Anne, 7. August 2010, kl. 23:12

Anne

I har godt nok set hende, men der var hun jo dækket af en toiletrulle.
Her er Meep som hun ser ud når hun ikke er iført paprør. Nogle af billederne er lidt "gamle", der er vist ikke nogen der er helt nye, men det må i få en anden dag.

Meep er en rigtig sød og dejlig ilder, som dog har ufatteligt meget krudt i røven. Hun er opvokset hos en jæger i Holland og har derfor ikke haft den samme menneskekontakt som mange hvalpe ellers har. Hun er dog meget sød alligevel og vil heldigvis ikke bide. Hun kan finde på at nappe, men det er enten som en refleks eller i leg, hun bider aldrig nogensinde igennem, og hun bider ikke med vilje hvis hun lige er klar over hvad der sker.

Shamua

Vh. Marianne

Anne

FerretParadise

Ja hun er virkelig en smuk pige. :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Sikke en smuk pige :) Tillykke med hende Anne, hun ser godt nok sød og dejlig ud!!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Fuske

uh hun er smuk. tillykke med hende!
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Fuck hvor er hun dog lækker! Pasteller er bare nogle af de smukkeste!!!

Dark Crystal

Neiiii hvor er hun bare dejligt Anne. Så fik du alligevel din pastel. Stooooooort tillykke med hende.  :dans:

lille_jill

hvor er hun fin :) Så bliver vi vidst konkurrenter på de næste mange udstillinger..

mette11

Hun er virkelig en fin pige...også selvom hun ikke har en tydelig maske... ;) Glæder mig til snart at møde hende... <3

cibatuchsi

hun er bare for lækker <3

Sølvsten

Anne

Jill: ja det gør vi nok, men jeg tror nu ikke Meep bliver den der kommer til at trække 1 pladser hjem. Hun er så lys jo, jeg tror de fleste dommere gerne vil have noget mere farve, men jeg håber da hun vinder bare en smule.

Og tak til jer andre! Jeg er glad for at i ikke synes hun er totalt klam :lol:

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Starshineferrets

vilken ljuvlig liten tös!