Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Markering hvornår?

Startet af Robert, 9. August 2010, kl. 01:08

Robert

Hvor gamel er en ilder generalt når den begynder marker?

Anne


AlisVolatPropiis

når den går i brunst....helt ærligt man kan ikke give en alder på hvornår de gør det....men mellem ½-1 år ca....og så bliver den ved resten af dens liv i brunstperioderne,...

Anne

hehe :) Jeg siger altså at de markerer når de lige skal til at bide, men det ikke bliver til andet end at deres tænder lige strejfer ens hud :P men altså jeg har jo heller ingen hanner, så det tisseri er ikke noget vi gør i her!

Robert

Hé hé jeg ville også bare høre sådan ca:) jeg ved jo ikke helt så meget om det. Men jeg er også flyttet før jeg får flere. Nogen ville nok syntes det er lidt vild nok ikke lige så meget folk her inde. Men jeg vil gerne sikre jeg har et ekstre værelse specielt til ilder. Så har de i vært fald plads ind til de har lært at tisse i barke osv før de kommer rundt overalt. Får jo nok en hvalp eller 2 en dag :)

AlisVolatPropiis

haha...held og lykke med det projekt ;) de skal alligevel lære at bruge bakken i alle de andre rum også ;) så du undgår det altså ikke ved kun at holde dem i et værelse....

Desuden så skal din ilder altså være i samme rum som dig når du er hjemme....det er kontakten med dig de har godt af og kan lide...selvom de måske ignorerer dig, så er det vigtigt for dem at mærke at du er der og er tilgængelig :) man har jo heller ikke en hund bare for at have den i et værelse man tilbringer en times tid eller fire i hver dag....det er bare ikke nok social kontakt :)

Robert

 hé hé Det var nu heller ikke min plan at have ilder bare for at have noget at se på :) rummet var heller Ikke ment for at de kun skulle være der. Men mere for de havde et sted som kun var til dem hvor de kan løbe rundt uden de mindste problemer. Og selvfølgelig vil der jo komme barke i de sms'er rum som de skal lære at bruge. Og de vil blive leget med kælet med nusset med og lang mere end 1 time. Få vand, mad, kærlighed, læge tjek osv :D. Men det er heller ikke noget der lige sker lige nu og her. :) altså Buster får selvfølgelig alt det lige nu :) og vil få det til hans dags ende :) 

Starshineferrets

Finns även de som redan börjar markera innan de är gamla nog för att flytta :D Beror helt vad för typ av iller det är och vad som finns i linjen.

Eliza

Du skal bare lige huske at det er langt fra de fleste ildere der kan blive helt renlige, selvom du bakketræner..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Jeg synes mine er nogenlunde renlige. HValpene og My klarer det ret godt, Joa skider hvor dte passer hende, om det så er på bordet eller i vindueskarmen - når man skal, så skal man!