Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hyggefise billeder taget af kæresten og sønnen, samt gæt en mad

Startet af Fuske, 9. August 2010, kl. 11:26

Fuske

Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Sølvsten

Hvor er den altså skøn. Sønnen ser nu også meget sød ud.

Fuske

Citat fra: Sølvsten Dato  9. August 2010, kl. 11:54
Hvor er den altså skøn. Sønnen ser nu også meget sød ud.

hehe det er hun nu også ggg men han skulle ikke lige have været med her

som sagt billederne driller lidt men i blev da skånet for katten  :lol:

Fuske

og så kom gæt en mad:

Jeg har været på opdagelse! jeg har rendt hele hytten rundt og kom ind til madmor helt våd og rød...hvad har jeg spist?

Der er ingen skraldespand tilgængelig det har madmor nemlig lært, der står  ingen skåle eller gryder i ilderhøjde med tomataflejringer som den jeg badede i sidst

der er ikke andet vand end kattens og mins madskål...og det er ikke rødt...så i kan tro madmor holder øje med mig lige nu og jeg fniser lidt af hende hun siger nemlig hun får grå har af mig  :lol:

Malene

Jeg har smidt billederne ind i det første indlæg (og fjernet dem af sønnen), men teksten turde jeg ikke prøve at få til at passe :lol:

Men skønne billeder! Han ligner en sød ballademager.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Fuske

Citat fra: Malene Dato  9. August 2010, kl. 14:16
Jeg har smidt billederne ind i det første indlæg (og fjernet dem af sønnen), men teksten turde jeg ikke prøve at få til at passe :lol:

Men skønne billeder! Han ligner en sød ballademager.

Tak Malene! hehe godt nok er min søn lækker men han kan ikke lige frem gå for at være en ilder  :lol:

forsøgte selv at rette men fik time out hver gang op pludseligt var rettemuligheden forsvundet  :S

Sølvsten

Fuske

Citat fra: Sølvsten Dato  9. August 2010, kl. 14:48
Men hvad har den spist??????

tjah dit gæt er lige så godt som mit jeg kan simpelthen ikke finde noget sted med tomat ell lign der kan gide den der fedtede lyserødepels så jeg erklærer det hermed et mysterie

Malene

Fuske

Citat fra: Malene Dato  9. August 2010, kl. 15:13
Måske er det.. tis?

er tis fedtet?

hehe men giodt bud (ogadr egentligt. tror han var oppe ved hovedet)

Malene

Citat fra: Fuske Dato  9. August 2010, kl. 15:14
Citat fra: Malene Dato  9. August 2010, kl. 15:13
Måske er det.. tis?

er tis fedtet?

hehe men giodt bud (ogadr egentligt. tror han var oppe ved hovedet)
Altså, jeg skynder mig at vaske hænderne, hvis jeg har fået tis på, så jeg kan faktisk ikke lige svare på om det er fedtet :lol:

Sølvsten

Ilder tis er ikke fedtet. Jeg vasker aldrig hænder he he. Leo tissede på Amanda i dag da vi var ude og gå og hun siger det ikke var fedtet.

Sølvsten

Fuske

Citat fra: Sølvsten Dato  9. August 2010, kl. 20:22
Kan det være et rengøringsmiddel??

nej...eneste jeg har er grøn vel og klar anglamar..og en bøtteajaxmen denstår ikælderen...detkan ikke gøre lyserødt

Sølvsten

Nu har jeg lige set filmen med musespisning blev den optaget inden? For måske har den haft gemt noget fra musen som den så har spist senere??