Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Spraymale bur - kan man det? :S

Startet af Mewz, 10. August 2010, kl. 10:53

Mewz

Er så træt af at ildernes bur har så mange farver. Rød bund og røde hylder og blå trapper.
Ville godt male disse ting sorte eksempelvis, men kan det lade sig gøre - eller vil det genere dyrene, når det er tørt og luftet af også?
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Mewz

Det er nok et dumt spørgsmål, men kan ikke lige google mig frem til noget.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

Mewz

Og dur almindelig spraymaling ovrhovedet til plastik?
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

Anne

Nej det dur ikke. Jeg prøvede med en spraymaling på en plastikbakke. jeg Sleb den endda først med sandpapir og fandt noget maling der skulle kunne gå til plastik, men bakken ser forfærdelig ud nu og det meste af malinien er skallet af. Jeg har også prøvet med en vandflaske med samme resultat.

Mewz

Prøvede lige med en trappe vi har i overskud til buret. Det ville se ok ud, hvis den fik et lag til, men hvis det skaller af er det jo dumt. :)

Synes det ser så forfærdeligt ud med alle de farver. Haha.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

Anne

min bakke så også ok ud i starten. Nu ligner den bar enoget der er løgn

Mewz

Hah, ok. :) Tror jeg lader være så. Ærgerligt.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

mette11

Min erfaring med at male på plastik er desværre heller ikke ret god...det ser som regel ok ud i starten, men der går ikke længe før det krakelere og ligner noget der er løgn...jeg har ikke brugt spraymaling, men maling som er beregnet til plastik (noget værre lort efter min mening).

AlisVolatPropiis

Øv...jeg gad ellers også gerne...jeg er simpelthen så træt af de fleste bure og ilderting er lavet i Lego-farver...hvad sker der for det???!!!

Mewz

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 10. August 2010, kl. 13:07
Øv...jeg gad ellers også gerne...jeg er simpelthen så træt af de fleste bure og ilderting er lavet i Lego-farver...hvad sker der for det???!!!

Det fatter jeg slet heller ikke. Ville bare lige male bundet og trapperne, så jeg havde et neutralt sort/hvidt bur.
Forstår ikke, det skal være så farverigt. Og så i så mange forskellige farver. Eek! Det er næsten kun papegøjebure, der laves i rolige farver.

Men tak for at I deler jeres erfaringer. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og

mette11

CitatForstår ikke, det skal være så farverigt. Og så i så mange forskellige farver. Eek!

Ja det er faktisk helt utroligt!!! Hvad f... er der galt med sort og hvid til dyreting??  :S