Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Du ved din ilder er en tyv når... (leg)

Startet af Fuske, 11. August 2010, kl. 21:30

cibatuchsi

Citat fra: Kuromi Dato 11. August 2010, kl. 23:17
..Man HVER morgen, skal kravle ind under sengen for at finde nøgler, pung, børste, og andre vigtige ting som plejer at ligge i ens taske.

..Man finder toiletbørsten i gangen, i stedet for på badeværelset.

..Man finder den anden sok, kuglepenne, ting man har ledt efter og ting fra skraldespanden blandt tæpperne, når man renser bur.

..Når man kommer tilbage til computeren og undrer sig over hvor musen blev af?

..Når ens nye stilletter pludselig ligger under en reol eller lign., og har mystiske tand mærker i hælene. :nej:

:lol:

det kunne de altså ikke finde på, tror lige du skal snakke med kæresten om det ;)

jean08

Når ens tyggegummidåse eller solbriller er væk og man undrer sig over hvad dyret render rundt og leger med.

Kuromi

Citat fra: cibatuchsi Dato 12. August 2010, kl. 00:36
det kunne de altså ikke finde på, tror lige du skal snakke med kæresten om det ;)

HAHA, ja du har sikkert ret, jeg tror også det er Steffen der gnaver i mine sko. :lol:

cibatuchsi

Citat fra: Kuromi Dato 12. August 2010, kl. 00:47
Citat fra: cibatuchsi Dato 12. August 2010, kl. 00:36

HAHA, ja du har sikkert ret, jeg tror også det er Steffen der gnaver i mine sko. :lol:
det må det være. eller måske din svigermor. hverken ozzy eller alexi kunne finde på det. hmm ellers må du jo klage til opdrætteren ;)  (men tvivler det hjælper andet end at de vil grine af dem...griner)

Malene

..man ikke kan finde telefonen, når man skal bruge den.
..man skal til at finde et nyt håndklæde, mens man står med våde hænder, fordi det der hang på knagen er væk.
..man ikke kan tabe noget på gulvet uden uden der straks kommer en for at stjæle det.
..man nogle gange bliver ret imponeret fordi de prøver at stjæle ting som virker ret umulige at slæbe afsted med.
..man ikke kan stille en pose med varer på gulvet, for at sætte det i køleskabet, uden der forsvinder noget.
..man ligger på sofaen og ens tæppe bliver trukket af.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Fuske

når samtlige pallietter på din klip klapper mangler om morgenen (og det gør klipklappen så også)
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Sølvsten

Hold op hvor er jeg heldig med mine dyr.

Charlotte

Når du står med ryggen til sofabordet og hører: Klunk, løbe-løbe, hapse-hapse. Og flasken med efa-olie mangler.  :@
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Barky

Enten ildersikrer jeg vildt godt.. Eller også så er mine dyr bare kun tyvagtige når det kommer til deres egne ting..

F.eks ved jeg at jeg har rigtig mange bolde. Og grunden til at jeg kun pt kan se 1/3 er fordi at 2/3 er lagt på plads under sofaen af Zallie..
Bla bla bla.... Hilsen Julia

ilderhjemmet

når fjernbetjeningen til tv osv, bare er helt væk  ;)

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Namilla

... når du faktisk har været nødt til at gå i skole/ på arbejde i to forskellige sko, fordi der bare ikke var tid til at lede efter "makkerne"
...når du hører en ilder der skiftetvis hvæser og båtter, fordi han prøver at hive et par bukser fra vasketøjskurven og ind under sofaen...

mo-cheri

...når hundene blive frustreret over at alt deres legetøj er samlet i en bunke inden i vitrineskabet. -så de er ikke trillet derind  >:|

(den ene er en stor tung bide ting af hårdt gummie, og fritz kan næsten ikke slæbe af sted med den, men gemmes skal den. -også selv om hundene prøver at få fat i den  :lol: -og så skal den også ind på højkant. det er altså lidt af en kamp...)

...når man er nød til at skære bunden op i et gammelt indbygningsskab, for at få strømper i skufferne igen :o

Fuske

når frida fem minutter efter hun er lukket ud i sit hjem har stjålet sit første stykke slik

Fuske

når reolen er tømt for blanke skruer og sofaen rasler når du flytter på den (FRIDA!)

Lena og Peter

Når du skal afleverer din datter i skole og den ene sko ligger ved røret til ude buret og den anden er væk.