Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Du ved din ilder er en tyv når... (leg)

Startet af Fuske, 11. August 2010, kl. 21:30

KariN

-Når askebægeret er væk men alle skodderne ligger på bordet

-Når du for 3. gang på en måned skal bestille nyt dankort fordi der har været en ilder forbi ens pung

-Når ens cigaretter er væk (jeg tror at mine ildere forsøger at få mig til at stoppe med at ryge) *G*

-Når ens lille pige kommer susende, højt båttende med et stykke laks der er 4 gange så stort som hende selv

-Når madfar ikke kan finde hans Xbox controller fordi der har været en albino forbi ;)

-Når ens sutsko bliver brugt som ilder-seng i buret
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

.............når ens ilder kommer højt båttende hoppende forbi med en paptallerken i munden man har varmet frikadeller på og som man havde troet var i sikkerhed på bordet....

.............når ens trusser bliver fremvist af hoppende glad ilder der har dem om halsen, og derefter forsvinder ind under dobbeltsengen....

.............når man opgiver at;

Have slik, glas og kopper stående steder der er mindst 1½ meter højt oppe....uden mulighed for at bruge noget som stige....

Ens smøger, askebæger og andet vigtigt er i vindueskarmen man sidder ligeforan for at kunne forhindre ildere i at komme derhen, og man flytter mindst 3 ting højt op, hver gang man skal på toilettet...

Man husker at lukke døre...

Ens reflekser når man taber noget bliver skærpet væsenligt.

Man lærer at leve med huller i foret på ens sko...og resten står udenfor rækkevidde.

Man lærer at lortebakketømmeposen skal stå MINDST ti cm fra buret...for de KAN prøve at hive den ind i buret, og de tænker ikke over hvor åbningen er i forhold til indholdet.... -.-

mo-cheri

-når wii controlen mangler gummi polstringen udenom...  :nej:

NannaMB

Kristine

Når ens Ilder kommer løbende med ens sex-legetøj imens man har gæster... PINLIGT!!!! :-$

Når de stjæler kyllinge/hotwings ben og gemmer dem rundt omkring i lejelighed...

- Det er da sjovt at finde deres gemmested og så lægger ens trusser/BH'er/Harbørste/Sokker/Sutsko/almindelige sko/Bamser/Tom smøg pakker osv... Hahaha

Mange kærlige hilsner fra Kristine, Laban & Sabine

Malene

Citat fra: Kristine Dato 14. August 2010, kl. 23:17
Når ens Ilder kommer løbende med ens sex-legetøj imens man har gæster... PINLIGT!!!! :-$
:lol: :lol: Jeg tror at jeg ville begynde at tude af flovhed, hvis det skete her :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

.. når ens ipod med gummiomslag er væk for evigt!  :X

Er flyttet fra huset! Fandt den aldrig! Mon hun har spist den?  >:|  :fnis:

Vh. Marianne

Dark Crystal

Citat fra: Fuske Dato 11. August 2010, kl. 21:36
Citat fra: Peewit Dato 11. August 2010, kl. 21:35
Du ved din ilder er en tyv når din tamponæske er tom og du finder dem alle under sofaen.

hahahaha godt den ikke gik i spanden med de brugte  :lol:

Vores har desværre haft en tildens på det sidste til netop de brugte.. De graver posen op af spanden, og derefter leger fanger med hinanden, med indholdet..