Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Velkommen til Frida (igen igen)

Startet af Fuske, 13. August 2010, kl. 22:19

Fuske

Forsøgte at starte en tråd på mobilen men det gik helt i ged

men her er smuksakken

jeg er overbevist om øremider så hun ryger et smut  med til lægen sammen med quark. derudover trænger vaccine til fornyelse og jeg vil have hende chippet. derudover er hun en petit lille pige så glæder mig til hun har vænnet sig til killinge foderet så hun kan få lidt sul på kroppen ;)

lige nu er vi i undersøg det hele fasen samt jagt en ilder fasen :lol: nu de er hyggelige!
Båt båt fra Janni og Quark og Frida

Stef89

Malene

Tillykke med hende. Hun ser dejlig ud :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Fuske

hUN ER DEJLIG
OG EN PUTTE/SLIKKEFIS  INGEN TVIVL OM DET OG MADEN OG PLEJEN SKAL VI NOK FÅ STYR PÅ  :d

cibatuchsi

Shamua

En lille fin albino  :love:

Tillykke med hende :)

Vh. Marianne

Fuske

takker mange gange :D

hun har vænnet sig til at være full time ude ilder og slås pt med Qurk om hvliken ende af sofaen derer hendes hehe men der er skisme plads nok til dem begge så de har bare at blive enige. Hun er snothamrende nysgerrig og en lukket dør ud til gangen skal udfordres, så det at komme op på toilet kan blive noget af en udfordring med at putte ilder ind i stuen, lukke dør, næh hov der var en ilder!..ind i stuen,,, og lukke uhhh du er hurtigt kan du såkomme her! ind i stuen bedeknægten holde hende og så skkynde sig atlukke døren  :lol:

skalvisthave opdraget til at døre på første sal skal lukkesså jeg ikke behøver være så hys her hehe

Lena og Peter

Tillykke med hende... Hun ser sød og dejlig ud..  <3

Fuske

rettelse. det er ikke min nye ilder men Patricks nye ilder  :lol: de to er pot og pande allerede

mission klippe negler er halvejs overstået. forpoter er klippet og bagpoter vennter til lidt senere. Trapperer forresten farlige når menneskergår ned af dem. så skal der søges sikker havn hos et mennneske i stue fåpr det der bulder kunne jo værenoget farligt noget uha uha (gud hvor  er der forskel på en hørende og en døv ilder)

Barky

Quark vil lære mere når nu at Frida kan høre for ham også.. Hvis hun løber - så løber han med! For hun kan høre når der kommer nogen, eller når der bliver lokket med raslen fra en godbidsdåse... Døve ildere i flok har det med at "hage" sig på de hørende, de ved nemlig når der sker noget sjovt et sted, eller hvis der bliver givet godbidder i køkkenet.. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Charlotte

Tillykke med familie-forøgelsen. Hun er smuk.  :love:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Fuske

Frida og Quark blev kastet ud i deres alene-hjemme-for-første-gang lidt brat da vi var ved at misse et gilde i forbindelse med noget frivilligt arvejde vi laver. så vi  fikpakketi en ruf, satte en stoooor vanskål op og sørgeede for mad og drog i aftes afsted mod Haderslev ogkom tilbage idag lidt over middag. Det var gået over al forventning bortset fra at mine blomster nu fryser om rødderne og vindueswkarmen er redesigneet i naturlook ala jord :lol:

Jeg kan allerede nu mærkee en stor forskel på Quark. når han søger os er det for kæl og sjov leg og bideriet er væsentligt formindsket (selvom han nu aldrig har bidt igennem so to speak)

Frida trivees også. i samråd med Daisy gik vi direkte på killingefodder for den tørkost jeg havde til hende var for fedtfattig i forhold til hendes str.

så alt i alt er det djligt at se de to supplemmenteere hinandnen så godt og leege så godt ssammen selvom Quark godt kan være lidt småstrid overfor hende  8)

Og Haderslv turen givver pote på ilderfronten! jeg skal i næste uge hente t skab i målene 60x60x210 med hylder og låge og en rest volliereneet alt sqammen købt for en fjollet 50'er

så NU skal buret nørkles sammen ;)

pssst har een fyldesyg kæreste der snorker ved siden af mig meed fridaniflende tl ham med jævne mellemrum...sådan går det når en flok tømmer en spand med 8 ltr vodka/juice med sugerør! (fjolser)

Pamina

Hej..

ii hvor er det dejligt og se at de har det så godt sammen.

er så tryg ved at i har fået hende. tror hun får det så dejligt hos jer..

glæder mig til og høre mere.. :)

Fuske

Citat fra: Pamina Dato 15. August 2010, kl. 19:38
Hej..

ii hvor er det dejligt og se at de har det så godt sammen.

er så tryg ved at i har fået hende. tror hun får det så dejligt hos jer..

glæder mig til og høre mere.. :)

hun har det rigtigt godst lige nu og er dybt beundret af kusiner og nevøer hehe

hun er jo lidt mildere i det end Quark og ser vitterligt ud til at trives med kontakten til børnene. hun HAR gravet sine første planter op herhjemme hehe og har sørme også hilst på katteen. han lappede hende en med poten hvorefter hun hoppede op på ham og væk var han :lol:

hun har skiftet foder fordi hun er lidt klein i det og er derfor  sat på en behersket fedekur men trives fint med det nye  foder uden dårlig mave eller noget. den daggamle kylling måtte jeg dog gerne beeholde gg den ville hun eend ikke lege med men lad os nu se om Quark smitteer heende med tiden :D

lige nuligger hun i hulen under sofaen og sover noget så sødt med mindre Quakr kommer og laver lidt ravage. så skælder hun lidt ud inden de falder i søvn sammen som en stor peelsboldt.

så det var den hurtige opdatering der kommer flere billeder senere når jeg er kommet mig over dagen igår :lol:

Pamina

haha jah planter er gode.. hihi

det lyder godt hvis du kan få hende fedet lidt op.. :)

er så glad for det går godt hos jer.