Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Verdens sjoveste dag!!

Startet af lussingen, 16. August 2010, kl. 14:03

lussingen

Vi har simpelthen haft den sjoveste dag i vores liv i dag :dans:
Madmor var til noget koncert igår over i Jylland (hvad det så end er??) med nogen hun kaldte U2. Hende og madfar var først hjemme kl. 5.00 i morges, så de har været lidt trætte :nej:
Vi var ikke trætte, så vi syntes vi ville hjælpe madmor lidt med at gøre dagen nemmere for hende.
Først skulle hun ned og handle. Hun rendte rundt i lang tid og ledte efter et eller andet og hun blev mere og mere sur :( Hun kiggede i jakker, tasker, kommoder og mange andre ting, men hun fandt ikke det hun ledte efter :fnis:
Hun kunne bare have sagt, at det var den der sorte ting hun mente, for den havde Speedy lige "lånt".
Her fandt hun den:

Bagefter blev hun igen lidt mopset, bare fordi Inani havde fundet det SJOVESTE legetøj!! Det var så skægt at grave de der underlige stænger ned i riskassen, men madmor blev lidt stram i betrækket og tog dem fra os igen :nej:

Til sidst prøvede Speedy at stjæle en af de underlige stænger, men heller ikke det måtte vi... Vi må heller aldrig noget sjovt!

Vi vil alligevel gerne sige tak til madmor for at lege sådan nogle sjove lege med os, hun er nu meget sød <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Dark Crystal

Haha, hvor er de bare søde- :lol:

AlisVolatPropiis

-det er altså meget sjovere kun at hugge de der plastik plader indeni....:D der står nogle numre på dem, og prøver man sig frem og er lidt tålmodig,og taster dem ind på pjutertingen, så kommer der ting fra indernettet pludselig o.O  -det meeeeeeega smart...så kan man få ting fra USA-land...og mein geliebter Deutschland...og så blir madmor lidt sur og ævler noget om  at måtte spise havregrød og pasta med boullion...men vi får altid vores alm mad, så det er nok bare noget hun siger...

De der stænger ser sjove ud....gad vide hvad de bruger dem til? o.O

-Cossi

lussingen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 16. August 2010, kl. 14:13
-det er altså meget sjovere kun at hugge de der plastik plader indeni....:D der står nogle numre på dem, og prøver man sig frem og er lidt tålmodig,og taster dem ind på pjutertingen, så kommer der ting fra indernettet pludselig o.O  -det meeeeeeega smart...så kan man få ting fra USA-land...og mein geliebter Deutschland...og så blir madmor lidt sur og ævler noget om  at måtte spise havregrød og pasta med boullion...men vi får altid vores alm mad, så det er nok bare noget hun siger...

De der stænger ser sjove ud....gad vide hvad de bruger dem til? o.O

-Cossi

Av, det var smart! Kan man virkelig trykke på tastebasserne og så kommer der bare sjove ting ind ad døren? DET skal vi prøve!!
Vi har også tænkt på, hvad hun bruger de der underlige lange ting til? Måske til at røre rundt i skålen på komfuret når hun laver mad? Måske er det noget der kan spises? Det lugtede dog ikke sådan... Måske er det et spil, ligesom de der firkantede nogen som menneskene nogle gange har i hænderne? Nogen gange stabler menneskehvalpen dem op i en pyramide, og det er SÅ sjovt at komme hoppende lige ind i den!
Måske vi skulle prøve at stable dem i en pyramid og få menneskehvalpen til at hoppe ind i dem? Det kunne være skægt!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Hahaha :D hvor er de bare herlige! Sikke en sur madmor de har, som slet ikke vil lade dem lege med noget :P

lussingen

Citat fra: Anne Dato 16. August 2010, kl. 14:52
Hahaha :D hvor er de bare herlige! Sikke en sur madmor de har, som slet ikke vil lade dem lege med noget :P

Vi synes også hun er sur!! Hun har ingen ilderhumor... Griner

FerretParadise

Jeg synes min ven Speedy er smart, at han fik fat i den sorte ting, den er åbenbart meget vigtig.
Hvis nu han næste gang kan få fat i de der plastik plader, så kunne han måske få en masse sjovt legetøj ind af døren. :)

Zefyr

P.s. Dejlige billeder og sjov historie. :)
Ann Hillerslev.

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 16. August 2010, kl. 15:16
Jeg synes min ven Speedy er smart, at han fik fat i den sorte ting, den er åbenbart meget vigtig.
Hvis nu han næste gang kan få fat i de der plastik plader, så kunne han måske få en masse sjovt legetøj ind af døren. :)

Zefyr

Jeg skal lytte noget mere til min nye ven Zefyr, se HAN er snedig! Jeg har allerede udset mig hvor den sorte ting ligger henne, så når madmor vender ryggen til, så får jeg Loke til at lave en afledningsmanøvre og så snupper jeg den! SÅ skal vi have det sjovt!

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 16. August 2010, kl. 15:32

Zefyr

Jeg skal lytte noget mere til min nye ven Zefyr, se HAN er snedig! Jeg har allerede udset mig hvor den sorte ting ligger henne, så når madmor vender ryggen til, så får jeg Loke til at lave en afledningsmanøvre og så snupper jeg den! SÅ skal vi have det sjovt!

Så ska vi ha en bil, jeg ved godt hvordan man kører sådan en.

Chaufyren
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 16. August 2010, kl. 16:20
Citat fra: lussingen Dato 16. August 2010, kl. 15:32

Zefyr

Så ska vi ha en bil, jeg ved godt hvordan man kører sådan en.

Chaufyren

Åhhh *hoppe hoppe*.... Det vil jeg rigtig gerne prøve Zefyr! Jeg har kun prøvet at køre med min madfar og han er altså ikke særlig sjov at køre med!
Du må gerne være chauffør, for jeg ved slet ikke hvordan man gør sådan noget. Og du må også gerne vælge hvad farve bilen skal have (bare ikke det bliver sådan en klam tøse-lyserød farve!!)

Båt Speedy