Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så fandt vi.....

Startet af katja74, 16. August 2010, kl. 18:13

katja74

.... vores nye ilderer   ;)

Vi fik Tøsens mor, Smukke hjem i går.. hold op hun er dejlig, en anelse understimuleret i menneskelig kontak, men ikke mere end det blir løst med omsorg og opmærksomhed.

Meeeeeeen ud over hende, blir Petras sidste 2 hvalpe vores..... hooooood op de er DEJLIGE....   <3

:dans: :dans: Så vi er snart de heldige Ildere ejerer til Smukke, Cookie & Antonio  :dans: :dans:

Skal pointerer at hverken Tøsen eller smukke er fra Alvin.... men fra en ven til en bekendt!!!
- det er KUN Cookie & Antonio er fra Alvin  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos

Mustela

Citat fra: katja74 Dato 16. August 2010, kl. 18:13
.... vores nye ilderer   ;)

Vi fik Tøsens mor, Smukke hjem i går.. hold op hun er dejlig, en anelse understimuleret i menneskelig kontak, men ikke mere end det blir løst med omsorg og opmærksomhed.

Meeeeeeen ud over hende, blir Petras sidste 2 hvalpe vores..... hooooood op de er DEJLIGE....   <3

:dans: :dans: Så vi er snart de heldige Ildere ejerer til Smukke, Cookie & Antonio  :dans: :dans:

Skønt, så må man sige at flokken blir forøget på kort tid, hihi.. Og tillykke ;)
Petra's møgunger er bare skønne, så dem skal du nok blive rigtig glad for :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

FerretParadise

Ann Hillerslev.

mette11

Tillykke med det... :)

Men ikke for at lyde negativ, men døde Tøsen ikke meget ung af ukendte årsager?? Har i fået svar på hvad der var galt med hende?? For jeg ville nok betænke mig ved at få en fra samme familie, når der forekommer dødsfald i ekstrem ung alder... :(  Er de andre hvalpe fra samme familie/opdrætter??

alvin

Citat fra: mette11 Dato 16. August 2010, kl. 18:26
Tillykke med det... :)

Men ikke for at lyde negativ, men døde Tøsen ikke meget ung af ukendte årsager?? Har i fået svar på hvad der var galt med hende?? For jeg ville nok betænke mig ved at få en fra samme familie, når der forekommer dødsfald i ekstrem ung alder... :(  Er de andre hvalpe fra samme familie/opdrætter??
Tøsen er ikke fra os

www.fraekkefritter.dk

mette11

CitatTøsen er ikke fra os
Men Tøsens mor er vel i familie med Tøsen??
Jeg kan ikke se nogen steder hvor hvalpene kommer fra i det der står og jeg ved ikke hvem der har hvilke ildere, så jeg vidste ikke noget og derfor spurgte jeg.

alvin

Citat fra: mette11 Dato 16. August 2010, kl. 18:36
Jeg kan ikke se nogen steder hvor hvalpene kommer fra i det der står og jeg ved ikke hvem der har hvilke ildere, så jeg vidste ikke noget og derfor spurgte jeg.
Ja tøsen og mor er i familie.

www.fraekkefritter.dk

katja74

Citat fra: mette11 Dato 16. August 2010, kl. 18:36

Tøsen og hendes mor, er i famillie.... hi hi. Hendes mor er 1 år og 3 mdr... jeg har ingen betænkeligheder ved at tage hende, tror ærligt på at Tøsen havde en eller anden form for brist... derfor hendes aggresive adfærd og tidlige død.
Men får svar fra dyrlægen en af  dagene *s*

Dark Crystal

En aggrasiv ilder kan jo tit havde sammehæng med en ilder der har smærter.
Ilder er gode til at skjule deres sygdom, og det er på deres adfærd man skal holde øje med for at se på tydeliger ændringer. Udover det, NÅR man ser en tydelig ændring, så er det vigtigt at reagerer på det så hurtigt så muligt. Det kan være mere alvorligt end som så..

-- Jeg må nok give Mette 11 ret. Jeg ville også være varsom med at købe dyr i den linje.

katja74

Citat fra: Dark Crystal Dato 16. August 2010, kl. 21:03
-- Jeg må nok give Mette 11 ret. Jeg ville også være varsom med at købe dyr i den linje.

Jeg fik Smukke inkl. 3 etagers bur.... og mine penge tilbage for Tøsen  ;)

Amazing Ferret

Det kan godt være det bare er mig, men hvorfor maler man fanden på væggen  :o

Det er jo ikke sikkert der er problemer med andre i den linie

Anne

Jeg ville nok heller ikke ahve købt hende, men det var da ellers meget du fik må man sige. Nu du har hende så håber jeg at alt går godt og at du bliver glad for hende og hun får et langt og godt liv

FerretParadise

Citat fra: katja74 Dato 16. August 2010, kl. 21:15
Citat fra: Dark Crystal Dato 16. August 2010, kl. 21:03

Jeg fik Smukke inkl. 3 etagers bur.... og mine penge tilbage for Tøsen  ;)
Og det er jo fint nok, men det tror jeg ikke du vil tænke på, hvis du også finder hende død en morgen.
Ann Hillerslev.

katja74

Citat fra: Amazing Ferret Dato 16. August 2010, kl. 21:23

Lidt det samme tænker jeg, også derfor jeg ik har problemer med at ha hende  :)

Amazing Ferret

Citat fra: katja74 Dato 16. August 2010, kl. 21:26
Citat fra: Amazing Ferret Dato 16. August 2010, kl. 21:23

Lidt det samme tænker jeg, også derfor jeg ik har problemer med at ha hende  :)

Godt  :) Jeg håber du får glæde af hende og de andre