Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Gulvplanter

Startet af katja74, 18. August 2010, kl. 15:54

Sølvsten

Og hvorfor kommer alle de gode råd først nu hvor jeg har smidt alle mine planter ud. Jeg er specielt vild med den med hørsækken.

Minority ferrets

Vi købte en MEGET stor potte i plantorama :D Da de alle tre har siddet i den (i længere tid) og ikke kunne komme op igen holdt de op :P
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

AlisVolatPropiis

Citat fra: NannaMB Dato 18. August 2010, kl. 16:32
Han vil slet ikke i nærheden af mine efter han fik den oplevelse.
der er ikke sælig mange dyr der kan lide sennep smagen.

Selvfølgelig kan de ikke det....du brænder jo for f***** dit kæledyr i munden. ....og næsen, da den kemiske reaktion i sennepsfrø er anderledes end den i chili, godt nok går den hurtigere væk, men den bliver til en gas som stiger op i næsen -og da vi vidst alle ved at dyrs næser har endnu flere nerveender så kan du kun gisne om hvordan det føles for en ilder at spise sennep i forhold til et menneske....

Amazing Ferret

Jeg har valgt at have ingen planter - gider seriøst ikke gøre rent hele tiden fordi de synes det er sjovt at grave i :fnis:

katja74

Så er potterne til mine 2 store gulv yogi- palmer pakket ind i et ½ stræklagen hver..... og det virker indtil vider... hehe... hun kan ik finde ud af at komme ned til jorden  :dans:
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos