Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Godmorgen legesyge ilder

Startet af Lena og Peter, 22. August 2010, kl. 10:01

Lena og Peter

Her er lige lidt billeder af vores morgen... Der har godt nok været gang i de små...  :lol:

Minnie i "hendes" nye kurv.

Ramses forsøger at løbe væk med Minnies tag..

Laban får sig en tur i gyngen..

Pil der synes det er lidt farligt med vand og bolde på gulvet

Og så lidt billeder af Vandrotten Ramses

Laban skal da lige holde øje med at alt er vel med Ramses

Og så var der ikke mere energi og mad mor og far kunne få morgenmad...  :love:

FerretParadise

Sikke nogle dejlige billeder, af nogle meget glade ildere. :)
Jeg glæder mig meget til at møde dem alle snart. :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Hvor ser det bare hyggeligt ud. Men hvad sker de rmed Laban jeg kan slet ikke kende ham? Han ligner en uskyldig hvalp.

KariN

Sikke nogle hyggelige billeder :)

Ramses ser godt nok kær ud med vand i hele hovedet :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Lena og Peter

De har også rigtig nydt det... Og så er det jo super hyggeligt når de rigtig er morgen friske...  :love:

Citat fra: Sølvsten Dato 22. August 2010, kl. 10:49
Men hvad sker de rmed Laban jeg kan slet ikke kende ham? Han ligner en uskyldig hvalp.

Laban er bare begyndt at øve sig til han skal til udstillinger.. :fnis:

AlisVolatPropiis

Ihh dejlige billeder! :D
Mene er også bare glad for vand....ikke bruseren men stiller du vand ellers...så får det ikke lov til at stå i fred....:lol: ville faktisk have lavet en tråd om det igår.....må jeg hellere få gjort :)

lussingen

Dyrene ser ud til at have haft det sjovt :)
Dejlige billeder af jeres dyr!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Lena og Peter

Tak skal i have... Jeg tror også de har hyggede sig rigtigt meget

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 22. August 2010, kl. 15:12
Ihh dejlige billeder! :D
Mene er også bare glad for vand....ikke bruseren men stiller du vand ellers...så får det ikke lov til at stå i fred....:lol: ville faktisk have lavet en tråd om det igår.....må jeg hellere få gjort :)

Det vil vi glæde os til... Jeg kan så godt lide at se Ramses søskende... :dans:

Dark Crystal

Haha hvor er de bare kære alle sammen. Men jeres våde chokolade bolle, er da bare ikke til at stå for her..
Hvor er det bare dejligt med alle de billeder og opdate fra ham. Den kære dreng.  <3

AnneME

Øv, os at mine ikke vil i vand. ved ikke det er fordi den tidligere ejer at Hannibal badede ham hver uge. han flygter så snart jeg nærmest tænder for vandet  :o

Lena og Peter

Maria: Vi ved jo i godt kan lide at følge lidt med, så det er jo ikke noget problem..  :)

AnneME: Vi ved hvordan du har det.. Hvis Pil skal vaskes, kan jeg næsten garantere at hun laver prut samtidig..  :poo:

Dark Crystal

Hæhæ det kan jeg jo ikke skjule..
Vi glæder os til at komme og se ham, og de andre igen <3

AnneME

ej, hehe. regner ikke med at vaske ham lige forløbelig, da han nok lige skal have det der fedt lag igen :) og få en go' blød pels. den er rimelig tør nu :)