Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ekstra bur ønskes

Startet af Snilder, 26. August 2010, kl. 20:34

Snilder

hej - vi bor i Norge, men har et hus i Danmark - mellem Vejle og Horsens. Nu skal vi snart på ferie i huset - og skal selvfølgelig ha vores dejlige Valli med. Da huset overhovedet ikke er ildersikret endnu (vi har ikke været der, efter at vi fik hende) kommer jeg til at mangle et bur - i hvert fald i en periode. Jeg synes det er lidt dyrt, at skulle ud og købe et nyt bur - og det vi har er alt for stort til at ta med.

Så altså - jeg vil høre om der er nogen her, der har et bur til salg - helst lidt billigt, som kan bruges til feriebur. Det gør ikke noget det er slidt eller grimt i farven :) Vi kører gennem Jylland fra Hirtshals til Vejle - og kommer altså ikke til Sjælland.
Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

KittAnderson

Jeg har ikke et bur i må købe, men jeg har et i gerne må låne :)
Det er en ferplast xl.
Så kunne i evt komme med det igen, hvis i skal igennem hirtshals hjem igen.

Jeg bor meget tæt på Hjørring.
At diskutere med idioter, er ligeså meningsløst som, at ville puste lyset ud i en el-pære.

Snilder

Citat fra: KittAnderson Dato 27. August 2010, kl. 09:13
Jeg har ikke et bur i må købe, men jeg har et i gerne må låne :)
Det er en ferplast xl.
Så kunne i evt komme med det igen, hvis i skal igennem hirtshals hjem igen.

Jeg bor meget tæt på Hjørring.

Takker meget Kitt - jeg vil helst købe et bur, da vi så ikke skal bruge tid på at samle og skille det ad - men hvis jeg ikke finder et, så vender jeg tilbage til dit flotte tilbud :D
Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

Froelunde

Vi har et bur til salg :-)
Er villig til at gå ned i pris da det står og fylder :-)

http://www.dba.dk/bur-h-115-b-120-d-60-b/id-68115963/

Anne

Jeg har et skabsbur  jeg snart vil at med. Det er ved at være ret slidt og brugt, men stadig anvendeligt. Jeg vil sælge det meget billigt hvis nogen vil have det. Det ville egne sig ok til at have stående fast et eller andet sted. Synes stadig det er ret flot at se på undefra, men det er laminattræ og ret slidt i kanterne invendigt.

AnneME

Citat fra: Froelunde Dato  5. September 2010, kl. 10:05
Vi har et bur til salg :-)
Er villig til at gå ned i pris da det står og fylder :-)

http://www.dba.dk/bur-h-115-b-120-d-60-b/id-68115963/

ej, elsker dit bur :) det er da smart og fedt. men vi har ingen bil :S

Froelunde

Drengene elskede det også, men vi lavede selv et selv som fylder mindre i gulv plads, men mere i højden, som de elsker endnu mere :-) :dans: