Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Navi og Juana leger krukkeleg

Startet af FerretParadise, 27. August 2010, kl. 12:04

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Sølvsten

Åh hvor er de altså søde. Jeg vil også ha sådan en krukke. Eller er det dyrene der gør det???

FerretParadise

Citat fra: Sølvsten Dato 27. August 2010, kl. 12:14
Åh hvor er de altså søde. Jeg vil også ha sådan en krukke. Eller er det dyrene der gør det???
Måske det er en trylle krukke, hvor de bare popper op af?? :lol:
Ann Hillerslev.

Emils far

Ja den krukke er populær, alle ilderne elsker at gemme sig i den....

Sølvsten

Citat fra: FerretParadise Dato 27. August 2010, kl. 12:18
Citat fra: Sølvsten Dato 27. August 2010, kl. 12:14
Måske det er en trylle krukke, hvor de bare popper op af?? :lol:

Hvis det er en trylle krukke vil jeg bestemt købe mig sådan en.

Starshineferrets

Cille

De ser da ud til at rigtig hygge sig...tror da vist jeg skal ud og finde sådan en krukke....selvom en vandkande også har ca. samme effekt, men det kun tæverne der "passer" i den,medmindre man da køber en have-vandkande :lol:

FerretParadise

Citat fra: Cille Dato 27. August 2010, kl. 12:56
De ser da ud til at rigtig hygge sig...tror da vist jeg skal ud og finde sådan en krukke....selvom en vandkande også har ca. samme effekt, men det kun tæverne der "passer" i den,medmindre man da køber en have-vandkande :lol:
Ja her er det også kun pigerne der kan komme ned i den, selvom Fire forgæves forsøger, man han kan kun få hovedet ind.
Åh du har en trylle vandkande.. :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Hvor er de søde de to piger når de sådan leger i krukken. Jeg ville gerne se Fire forsøge at komme derned, det må godt nok se sjovt ud :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

herhjemme har vi en elefant der er hul oppe i, den tjener ca samme formål som den krukke der.

Søde billeder :)

AlisVolatPropiis

Det er altså altid sjovt med den krukke :D

Skønne billeder -balladedyr :D

Eliza

Hvor ser det sjovt ud  :lol: På billede 3 ligner hun godt nok Crush bare i pige udgaven  :lol: ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Hvor er dine ilder altså søde når de leger i din krukke... Super dejlige billeder.. <3

katja74

Århhhhh.... hvor er det dejlige billeder  ;)
Anton, Silas, Emil & Sylvester
Stjerner på himlen R.I.P. ... Tøzen & Carlos