Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Min første ilder

Startet af Julie Stuhr, 28. August 2010, kl. 18:48

Julie Stuhr

Inspireret af Amazing Ferret's tråd om hendes første ilder, synes jeg vi skal have en tråd med billeder af vores første ildere :)

Julie Stuhr

Min første ilder Sabby, som jeg fik i 2008, 10 uger gammel

Starshineferrets

Min första iller Jajja. Köpte henne i en djuraffär i Milano, italien, i slutet av 2002. En Marshall farms iller, pytte liten, kastrerad och bortopererade analsäckar vid bara några veckors ålder. Dog av en olycka 5 februari 2004.

FerretParadise

Min første ilder hed Mikkel. Han var født d. 19 juni 2003 og blev aflivet pga kræft d. 8 juni 2007.
Jeg købte ham i dyrehandlen på Nørrebro's Runddel.

Ann Hillerslev.

Snabeldyr

Min første ilder Grace, fra dyrhandel og hun var kvinden i mit liv

Stealing our hearts, then our sanity

KariN

Kaos min første ilder :)

Han er født d. 10. Juli 2007 - Blev aflivet d. 21 Juli 2008 pga. kræft i lymfekirtlerne, kun 1 år gammel - er købt hos en privat i silkeborg

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AnneME

Anne

My, min dejlige ilder fra 2005, som jeg heldigvis har endnu.

Som hvalp

Nu

cibatuchsi

Tulle. (sólvá´s ilder)
Født: 15/10-2005
Død:  14/5-2010

de to sidste billeder er taget lige inden hun trak vejret for sidste gang

Julie

Her er Fritz. Han er fra '06, og jeg fik ham i '07. Han lever heldigvis stadig :D

Julbert

Jeg fik først Micko - hendes købte jeg af en privat i Gistrup, det eneste jeg vidste var at hun var købt fra det der i sin tid hed Calles dyrerige i Aalborg.
Hun fik desværre kræft i maven og blev aflivet, da hendes liv begyndt at blive for påvirket af svulsten. Nr. 2 billede blev taget kort inden hun blev aflivet - ja, køn var hun ikke, men hun var den skønneste lille pige og jeg savner hendes stadig til trods for det cirka er 7 år siden hun blev aflivet.
Har desværre ikke rigtig nogen billeder på computeren af hende hvor kvaliteten er iorden, så I må nøjes :)

Så kom Lunte til - hun skulle jo ha' en legekammerat. Han var en rigtig basse og med en svaghed for skinneben ;) Om han er i live idag ved jeg ikke, men tvivler. Han fik ny ejermand, da jeg stod midt i en flyning og Micko heller ikke var der til at lege med ham mere.

En sommeraften hjemme hos mine forældre. Han får lov til at slikke lidt af resterne i sig fra desserten..

De er nu savnet de to basser.. håber de har de godt der hvor de er idag :)

Lena og Peter

Vores første ilder var Balou.. Han kom med julemanden og var en "rigtig" ilder.. Fræk og altid klar til at lege..

HannaM

Min första iller var Elliott, född 2004 och kom till oss 2007, han dog nionde juli i år.

Peewit

Min første ilder var Molly. <3
Jeg købte hende af en privat i 2006. Det eneste jeg fik afvide om hende var, at hun var ca. 3½ år og ikke kunne med andre. Jeg måtte sige farvel til hende i 2008 da hun for anden gang fik binyrekræft. Hun efterlod et tomrum i mit hjerte som ingen kan fylde.

Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Delle

Delaware som jeg fik igår den 14/9-2010. :)