Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Med madmor på arbejde

Startet af lussingen, 8. September 2010, kl. 16:17

AlisVolatPropiis

Citat fra: lussingen Dato  9. September 2010, kl. 10:06
Den skole vores mor arbejder på er vist lidt anderledes... De unge mennesker lyttede ikke så meget, de snakkede hele tiden (og nussede os og kyssede os :-$).
Vi har sagt til madmor, at hun snart bliver nødt til at tage os med igen, det var SÅ sjovt! Måske vi skulle invitere alle de ildere vi kender, så kunne de tage med? Det er jeg sikker på madmor synes er i orden :fnis:

Båt båt Minnie

Vi kommer, vi kommer!!.....så mange vi kan og som gider, og vi har også masser af ildervenner....det blir skidesjovt...tror du vi ka lege "op på bordene" med børnene? det er simpelthen den sjoveste leg....det handler om at få flest mennesker væk fra jorden hurtigst muligt....
1 point for alm menneske
2 point for mennesker over 40 eller med handicaps

tillægspoint

½ point for folk med sko på
1 point hvis de skriger
1 point hvis de flygter helt op på et bord
2 point hvis man når at smage
2 point hvis de kalder på hjælp
½-3 point for sejrsdans...
3 point hvis man bagefter kan slippe godt fra det ved at se uskyldig ud...

Vinderen skal have en godbid fra alle taberne... :D

lussingen

Wauw det lyder som en rigtig god leg :dans:
Jeg er sikker på at vi godt kan få dem til at hoppe op på bordene. Vi skal bare se farlige ud, danse krigsdans foran dem og måske lave et fake-angreb eller to, tro mig, så springer de :fnis:

Jeg ved ikke hvad madmor siger til at vi smager på dem, men vi tør godt vove pelsen og se hvad der sker. Vi er nemlig meget gode til at se MEGET uskyldige ud, og derfor får vi næsten aldrig skæld-ud 8)

Jeg ved der er nogen af de voksne der er meget bange for os. De turde ikke engang røre os :S Så der er helt sikkert nogle nemme points at score ;)

Båt båt
Speedy
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.