Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Med madmor på arbejde

Startet af lussingen, 8. September 2010, kl. 16:17

lussingen

Igår var vi jo med vores madmor på arbejde. Hold da op det var sjovt. Jeg er sikker på madmor har det rigtig sjovt på det arbejde, for der er masser af sjove unge mennesker at lege med og masser af ting på kontoret, som vi undersøgte og skubbede ned :fnis: Madmor siger det er nogle lo...-billeder, men vi havde ikke tid til at sidde stille :lol:

Loke og Speedy har fundet en papkasse

Speedy kigger på madmors fine mapper

Inani undersøger kopimaskinen :fnis:

Speedy undersøger vindueskarmen. Herhjemme har vi ikke sådan nogle grønne ting. 2 minutter efter havde Speedy skubbet den ned :fnis:

Speedy undersøger madmors kasser

Loke på vej ind for at skubbe bøger ud

Madmor sagde vi rodede meget, men hun syntes vi var super hyggelige at have med i skole... Og vi har fået lov til at komme på besøg en anden gang :dans:

Båt båt Minnie
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Peewit

Ihh.. Hvor ser de ud til at hygge sig :D
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

FerretParadise

Orv hvor ser det spændende ud, sikke en masse legetøj der er, og ting man kan lave ballade med.
Det er lige noget for mig.
Jeg synes helt klart, at I skal med på det arbejde igen, og dygtig Speedy, at du væltede den grønne ting ned.

Båt
Navi.
Ann Hillerslev.

KariN

Det ser ud til at det har været en rigtig lærerig skoledag :D

I har da både lært lidt Biologi (med planten), fået læst nogle bøger og lært at bruge en kopimaskine :D :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Mustela

Sikke de små har hygget sig, og kan næsten tænke mig til hvor meget du fik lavet på jobbet i dag, hihi... Dejligt at du sådan kan tage dem med på arbejde :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Mewz

Ej hvor skønt med ilder-piccoloer.

Skønt billeder, det hvor Speedy kigger op bag mapperne. :)
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

lussingen

I kan tro det var rigtig sjovt. Vi syntes også Speedy var rigtig dygtig, da han skubbede den grønne ting ned :fnis: Madmor var dog ikke helt tilfreds, hun kaldte Speedy noget mærkeligt: "en røv med ører" :S Vi ved ikke hvad en røv er, men vi har hørt om en ræv... Måske madmor bare tog fejl af ordene??
Navi: Der var helt vildt meget legetøj!! vi legede med det alt sammen. Jeg er sikker på, at du godt må komme med og prøve legetøjet derude!

Båt båt Minnie

Dyrenes madmor her:
Det var super hyggeligt at have dem med. Men hvor kan de dog rode og hærge i løbet af ingen tid :S
Det bedste af det hele var dog at se de unges reaktioner. Selv de "hårde" drenge fik et mildt udtryk i øjnene og et smil om læben, når de fik en ilder på skødet. Det var det hele værd. Pyt med at jeg ikke fik lavet så meget :fnis:
De skal helt sikkert med en anden gang :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

alltså... mina djur vill också följa med eran matte på arbete! det ser ju ut att vara jätte kul!

lussingen

Citat fra: Starshineferrets Dato  8. September 2010, kl. 21:28
alltså... mina djur vill också följa med eran matte på arbete! det ser ju ut att vara jätte kul!

Griner... Jeg kan lige se det for mig Sara!! Dine dyr kan jo komme op på alt og er enormt aktive, så det kunne være noget af en opgave...

AlisVolatPropiis

Orh ja mand........vi må ikke komme med mor i skole!!! vi ku ellers godt tænke os det....men mor siger at i skole skal man være meget stille og bare sidde og lytte.....men nu kan hun selv se....sådan er det bare slet ikke! Der er sjov og legetøj overalt.....

Onde mor -hun vil bare have det for sig selv. :(

Misundelige båt over noget der bare ser ud som en rigtig sjov dag

Spero og Thlayli

lussingen

Den skole vores mor arbejder på er vist lidt anderledes... De unge mennesker lyttede ikke så meget, de snakkede hele tiden (og nussede os og kyssede os :-$).
Vi har sagt til madmor, at hun snart bliver nødt til at tage os med igen, det var SÅ sjovt! Måske vi skulle invitere alle de ildere vi kender, så kunne de tage med? Det er jeg sikker på madmor synes er i orden :fnis:

Båt båt Minnie

AnneME

lussingen

Citat fra: AnneME Dato  9. September 2010, kl. 10:23
hvor er Loke pæn  :-$

Mange tak. Vi synes også vores søde Loke-dreng er smuk. Det bedste af det hele er dog, at hans sind er mindst ligeså smukt!!

AnneME