Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Jag har tråååkigt...

Startet af Starshineferrets, 8. September 2010, kl. 21:32

Starshineferrets

...alltså försökte jag vara med juniorerna och leka.. men ja.. som vanligt tycker de att jag bara förstör deras lekar.. så jag fick fota istället ;)

Lava

Cherry

Amor

Adria

FerretParadise

De er da helt herlige, og super smukke.
Jeg elsker den måde som Adria holder om musen på, med alle 4 poter. :)
Ann Hillerslev.

Anne

Du siger godt nok du har flere ildere, men jeg har godt luret at det bare er den samme du fotograferer og giver forskellige navne! Men pæn er den

FerretParadise

Citat fra: Anne Dato  8. September 2010, kl. 22:04
Du siger godt nok du har flere ildere, men jeg har godt luret at det bare er den samme du fotograferer og giver forskellige navne! Men pæn er den
:lol: :lol:
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

tackar!

Hehehe... vänta bara.. det här är bara ena gänget med lika illrar :P det finns fler i andra gänget. Men jag har ju 3 som urskiljer sig väldigt mycket.. ska kasnke försöka fota dem lite oftare ;)

Malene

Det sidste billede af Cherry er bare super :fnis: Og iiih, smukke mor Adria :D Sig til hende at jeg vil have flere billeder, tak!

Citat fra: Anne Dato  8. September 2010, kl. 22:04
Ahahaha!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Ok sara, du har ret, du har 4 ildere!

lussingen

Hvor er de smukke dine dyr!!! Jeg synes det er helt i orden de ikke gider have dig med i deres leg. Så får vi andre nemlig nogle smukke billeder at kigge på istedet :P
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.