Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Gravekasse - hvad skal der i?

Startet af Mewz, 10. September 2010, kl. 11:11

Mewz

Da Freja og Lusen er glade for at grave, synes jeg, de skal have en egentlig gravekasse.

Mener at have læst at grødris er bedst at bruge (gider ikke lige slæbe kryb og insekter indenfor i jord - som i øvrigt sviner for meget - og visne blade, så det er ikke aktuelt).

Hvor kan man købe det i meget store mængder monstro? Eller er der andet, I kan anbefale?
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Eliza

Vi har sådan en kasse,kan jo bruges til alting. Plastik bolde, krøllede aviser og ja grødris er også godt og hvad man nu ellers lige kan finde på. Jord og blade er nu ellers altid et hit fordi det jo lugter spændende.

Den skal jo ikke fyldes helt op med ris. Vi har nok omkring 4-5 cm i bunden som de elsker at grave og møve rundt i. Godbidder er super godt at lægge i så de selv skal finde dem.
Kan ikke helt huske hvor mange pakker ris vi puttede i men tror ikke det var mere end 5-6 stk på et kilo købt i netto til under en ti'er og de holder jo evigt.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

cmkh

Citat fra: Eliza Dato 10. September 2010, kl. 11:25
Vi har sådan en kasse,kan jo bruges til alting. Plastik bolde, krøllede aviser og ja grødris er også godt og hvad man nu ellers lige kan finde på. Jord og blade er nu ellers altid et hit fordi det jo lugter spændende.

Den skal jo ikke fyldes helt op med ris. Vi har nok omkring 4-5 cm i bunden som de elsker at grave og møve rundt i. Godbidder er super godt at lægge i så de selv skal finde dem.
Kan ikke helt huske hvor mange pakker ris vi puttede i men tror ikke det var mere end 5-6 stk på et kilo købt i netto til under en ti'er og de holder jo evigt.

De spiser ikke risen? det trode jeg de vill gøre

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cmkh Dato 10. September 2010, kl. 11:36
Citat fra: Eliza Dato 10. September 2010, kl. 11:25

De spiser ikke risen? det trode jeg de vill gøre
har ikke oplevet at de spiser dem men de kan altså godt opfatte det som en bakke og så blir den hurtig klam!

Eliza

Mine har aldrig spist risene og det har dem der har været på besøg heller ikke. Hvis de får dem i munden når de leger vildt, så stopper de altid og sputter dem ud som om de smager klamt  :lol:

Har heller ikke oplevet de tror det er en bakke men vi har også for det meste lidt legetøj i den og når de plejer at få godbidder i den forbinder de den jo mere med mad. Ann's dyr tror så vores bakker er en riskasse, men det er jo noget andet  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stubba

men er det ikke noget med at det skal være grødris?
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Amazing Ferret

Anne