Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Udstilling i julens tegn 27.nov.2010

Startet af Mustela, 12. September 2010, kl. 01:31

Mustela

Nu når Ängleilderen er blevet aflyst, er der så stemning for at der stables en udstilling på benene d. 27.nov.2010 ???

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Cille

Jeg ved ikke om der stemning :fnis:
Kan kun sige at for mit vedkommende er der ikke :(.. jeg har svært nok ved at skrabe sammen til dem der er planlagt,som skulle/skal betales efter hinanden.
Dertil kommer julen jo også lige efter... så medmindre der vokser et pengetræ op ude i min have,eller jeg bliver bankrøver eller andet :fnis:  så det ikke muligt for mig... desværre :(

lille_jill

FerretParadise

Ann Hillerslev.

mette11

Alt efter hvor i landet det blev er jeg også interesseret...mest hvis det er på Sjælland, eller et sted hvor det er nemt at komme til fra Sjælland.  :) Ideen er rigtig god synes jeg og jeg vil virkelig tage hatten af hvis nogen kan stable en udstilling på benene på så kort tid  :dans:

Line

Juhuuu den er jeg med på :D Det kunne være super fedt hvis det kunne blive gjort på så kort tid! Det ville jeg virkelig tage hatten af for! :D

Amazing Ferret

Lena og Peter

Vi ville komme.. Vi havde jo planlagt at tage til sverig... Så hvis der er en udstilling kommer vi..   :dans:

Eliza

Vi ville helt sikkert også gerne med, for ja nu skal vi jo ikke rigtig andet den dag  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

alvin

Vi ville også komme...
Det vil være super godt med en udstilling mere på Sjælland  :dans: :dans: :dans:

www.fraekkefritter.dk

Soelberg`s SUN ferret

vi kunne også meget vel finde på at komme

PiaLyng

Mustela

Hej alle.

Det har ikke været muligt at finde en dommer d. 27 november, så vi vil gerne holde en udstilling d. 4 december på sjælland i kbh området. Men vi vil gerne høre hvor mange der ville komme på den dato, og hvor mange ildere man ville stille op med.
Da vi regner med at det bliver en lille udstilling med plads til 100 ildere, sætter vi i første omgang et loft på 7 ildere. Hvis der så ikke bliver tilmeldt 100 ildere, så vil der blive mulighed for at få flere end 7 ildere med, hvis nogen kunne ønske det.

Hvis vi kan skaffe et lokale, vil der blive åbnet op for tilmeldinger omkring 20.sep.2010 og betalingsfristen vil være 10.oktober.2010

Dette vil være en juleudstilling, og derfor satser vi på en masse julehygge, i form af pebbernødder, julemand, julemusik osv.

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Shamua

Vh. Marianne