Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Mina bebisar är hemma!

Startet af Starshineferrets, 12. September 2010, kl. 10:08

Starshineferrets

Igår fick jag äntligen hem mina bebisar! Lång resa för dem... och det första jag skulle göra var att introducera dem för varandra för första gången.. så att de två kan gå ihop tillsammans i början. Det gick helt över förväntan och det tog inte många minuter innan de sov ihop i byrålådan. Annars tar de saker med ro... går runt och utforskar lite.. tigger lite vitaminpasta...kraffsar ut bajslådan och beteer sig som illrar ska :D
Att fota dem är total omöjligt än så länge... men ja... de här bildern avar de enda där man kunde se att det var en iller ;)

Ebony

Nox

mette11

Hvor er det bare dejligt at de kom med det fly i går...tillykke med det... :dans: :dans: De ser godt nok også uforskammet godt ud begge to!  :o

Eliza

Tillykke med dem Sara og du endelig har fået dem hjem.. Smukke er de jo-helt vildt endda, men du har det med at vælge SMUKKE SMUKKE monster ildere  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

Tillykke med dem.... De ser rigtig dejlige ud, og ligner jo rigtige Sara ilder... <3

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

cibatuchsi

Julie

De er godt nok søde. Tillykke med dem

lussingen

Hvor er de fantastisk smukke Sara!! Tillykke med dem :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

ilderhjemmet

Det skal forbydes at ha' så smukke ildere - rigtig  <3 lig  tillykke med de to uforskammet smukke ildere  :)
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Starshineferrets

Tusen tack :D Odjuren verkar ha klarat sig bra under dagen medans jag var på flygplatsen igen.. det första som mötte mig när jag kom hem var en nyfiken Nox <3

FerretParadise

Der var de jo, endelig er de i Sverige. :dans:
Stort stort tillykke med dem Sara. Og gud hvor er de bare smukke, hold da helt op altså, du kan bare det med at finde smukke dyr. :) :o :)
Ann Hillerslev.

Malene

Ebony er bare SÅ fin :D Tillykke med dem!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.