Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Juleudstilling

Startet af stjernehuset, 13. September 2010, kl. 23:06

stjernehuset

Der afholdes juleudstilling lørdag den 4. december 2010 i Vallensbæk Ridecenter. :dans:
Der vil blive åbnet for tilmelding fra den 15. september kl. 19.00 og til frem til den 25. september og der vil være plads til 120 ildere.
Tilmeldingsblanket vil være at finde på udstillingens hjemmeside som bliver offentliggjort den 14. september og prisen vil være kr. 150,00 pr. tilmeldt dyr.


Lena og Peter

 :dans: Hurra.... Vi vil forsøg at få plads.... Super godt lavet..... Ann kommer også gerne med 6 ilder... sidder lige og taler i telefon med hende...  :dans:

Mustela

Citat fra: ilderbanden Dato 13. September 2010, kl. 23:10
:dans: Hurra.... Vi vil forsøg at få plads.... Super godt lavet..... Ann kommer også gerne med 6 ilder... sidder lige og taler i telefon med hende...  :dans:

Skide godt I vil komme :)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

cibatuchsi

håber på at få pladser. og at vi har net når tilmeldningen åbner. vores net ryger nemlig den 15 :(

Mustela

#4
Citat fra: cibatuchsi Dato 13. September 2010, kl. 23:23
håber på at få pladser. og at vi har net når tilmeldningen åbner. vores net ryger nemlig den 15 :(

Vi finder ud af det :) Ellers kan du sikkert få en eller anden til at sende din tilmelding for dig, hvis dit net ryger.... Det er ok..

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

PiaLyng

uhh :D
håber på at få pladser :D

Shamua

Hvor er det skønt at i værdsætter vores kæmpe arbejde :D Stor ros og skulderklap til ildermiljøets dejlige mennesker  :love:

Vh. Marianne

FerretParadise

Citat fra: Shamua Dato 13. September 2010, kl. 23:46
Hvor er det skønt at i værdsætter vores kæmpe arbejde :D Stor ros og skulderklap til ildermiljøets dejlige mennesker  :love:
Jeg synes virkelig at det er super dejligt, at I bare lige hopper ud i det, og vil stable en jule udstilling på benene.
Stor respekt herfra.
Ann Hillerslev.

cibatuchsi

Citat fra: Mustela Dato 13. September 2010, kl. 23:29
Citat fra: cibatuchsi Dato 13. September 2010, kl. 23:23
håber på at få pladser. og at vi har net når tilmeldningen åbner. vores net ryger nemlig den 15 :(

Vi finder ud af det :) Ellers kan du sikkert få en eller anden til at sende din tilmelding for dig, hvis dit net ryger.... Det er ok..


tak.  og kan da altid prøve om en anden kan sende tilmeldningen for mig ;) ellers må steffen se om han kan gøre det over sin tlf.

cibatuchsi

Citat fra: FerretParadise Dato 13. September 2010, kl. 23:48
Citat fra: Shamua Dato 13. September 2010, kl. 23:46
Hvor er det skønt at i værdsætter vores kæmpe arbejde :D Stor ros og skulderklap til ildermiljøets dejlige mennesker  :love:
Jeg synes virkelig at det er super dejligt, at I bare lige hopper ud i det, og vil stable en jule udstilling på benene.
Stor respekt herfra.
hopper med her.
jeg har bare så meget glædet mig til en udstilling i julens tegn og ja nu kan jeg forhåbenligt få den.

AlisVolatPropiis

Skide fedt med en juleudstilling...jeg er bare ret meget i tvivl med hensyn til mine eksamener...og min økonomi i julemånederne og efter flytning *G* så må vi se...men fedt i gider :)

SilverDragon

Flot initiativ. vi kommer desværre ikke, pengene rækker ikke lige til sådan en lang tur og med bro go det hele.
Men jeg håber I alle får en rigtig hyggelig udstilling :P

KariN

Jeg kommer hvis jeg får pladser :D Det er jo dejlig tæt på os :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Line

Juhuu! Dét glæder jeg mig til!! :D

Malene

Hvor er det fedt at I arrangerer en udstilling, på så kort tid!
Logic is the beginning of wisdom, not the end.