Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Fireman & Prinsesse Navi

Startet af FerretParadise, 14. September 2010, kl. 18:25

Eliza

Hahaha..  :lol: Hvor er de søde  <3 Navi er en lille bestemt dame må man sige, så Ann du må lære Fire at sætte sig lidt i respekt over for hende, så det ikke kun er Ronnie der har respekt for ham  ;)  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Citat fra: lussingen Dato 15. September 2010, kl. 10:35
Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. September 2010, kl. 09:51
Citat fra: lussingen Dato 14. September 2010, kl. 21:07
:S Jeg tror vist nok lige Navi og jeg skal have os en snak i weekenden... En MEGET lang og alvorlig snak :ja:
Hun bliver altså nødt til at forstå ideen ved et kompromis... Nogle ting kan hun muligvis bestemme, andre ting er absolut ikke til diskussion :lol:

Mette jeg synes altså ikke du kan tillade dig at prøve at påvirke en ung teenagers spirende seksuelle tendenser....det er jo en følsom alder og hvis Navi vil være den med bukserne på, så skal hun have lov til at udforske og grundlægge denne lyst....

:lol: :lol: :lol:

Så har hun lige nøjagtig indtil foråret til at udforske og undersøge alt det hun vil... Derefter er det slut. HELT slut med at hun bestemmer... Griner.

Tsk tsk...vær dog lidt støttende og pædagogisk :P :P stik tøsen en pisk og fire mini lange lakstøvler  :P

lussingen

Pædagogisk?? Åhh gud, der rækker mine evner desværre ikke :fnis:
Jeg er helt med på pisk og lakstøvler, så længe de kun bruger det frem til foråret. Derefter er det prinsesse Navi der må trække i lakstøvlerne og Fire der svinger pisken :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

:lol: :lol: :lol: ja det må du så diskutere med den unge frøken......god kamp :P

lussingen

Tak skal du have Trine :lol: "Kampen" tager jeg med hende her i weekenden. Der er en del ting Navi-pigen og jeg skal have talt om under 4 øjne :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.