Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Fireman & Prinsesse Navi

Startet af FerretParadise, 14. September 2010, kl. 18:25

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hahahaha skrattar fortfarande åt sista bilden :D

FerretParadise

Ja de har vist misforstået noget på det billede.
Jeg håber da, at de får styr på den del, inden foråret. ;)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

HAHA ooh yes :P Annars får väl MJ eller Morfar Avanti ge honom en snabb kurs :D fast ja... båda herrarna hade ju en märklig taktik de med :P

Sølvsten

Lena og Peter

:X Jeg kan ikke se det sidste billede..

Men de andre billeder er rigtig hyggelige.. Jeg tror også vi skal have to hvalpe samtidig næste gang...  :)

Sølvsten

Citat fra: ilderbanden Dato 14. September 2010, kl. 19:24
:X Jeg kan ikke se det sidste billede..

Men de andre billeder er rigtig hyggelige.. Jeg tror også vi skal have to hvalpe samtidig næste gang...  :)

Det er vist også meget godt at du ikke kan se det for så får I ikke hvalpe næste år

lussingen

Kære Ann :)

Vil du venligst give dine hvalpe et kursus i den med blomsten og bien? Jeg synes selv jeg har været MEGET tålmodig med at vente på hvalpe, men med den fremgangsmåde bliver der vist heller ingen hvalpe til mig næste år :nej:
Så tal venligst lige et alvorsord med dem inden foråret :ja:

P.s.
Super søde billeder. Smukke, skønne, sjove og skøre Navi og Fire <3
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Mette den snak kan du måske hjælpe mig med i weekenden?
For Navi vil ikke lytte, hun vil ligge øverste og bestemme farten. Hun påstår, at alt andet er kedeligt, og da hun er en rigtig pige, så har hun lov til at styre det hele. :fnis:
Ann Hillerslev.

lussingen

:S Jeg tror vist nok lige Navi og jeg skal have os en snak i weekenden... En MEGET lang og alvorlig snak :ja:
Hun bliver altså nødt til at forstå ideen ved et kompromis... Nogle ting kan hun muligvis bestemme, andre ting er absolut ikke til diskussion :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Bawa

Herlige billeder, af super smukke dyr :love:

FerretParadise

Citat fra: Bawa Dato 14. September 2010, kl. 22:31
Herlige billeder, af super smukke dyr :love:
Tusind tak for de søde ord. :)
Ann Hillerslev.

AlisVolatPropiis

Citat fra: lussingen Dato 14. September 2010, kl. 21:07
:S Jeg tror vist nok lige Navi og jeg skal have os en snak i weekenden... En MEGET lang og alvorlig snak :ja:
Hun bliver altså nødt til at forstå ideen ved et kompromis... Nogle ting kan hun muligvis bestemme, andre ting er absolut ikke til diskussion :lol:

Mette jeg synes altså ikke du kan tillade dig at prøve at påvirke en ung teenagers spirende seksuelle tendenser....det er jo en følsom alder og hvis Navi vil være den med bukserne på, så skal hun have lov til at udforske og grundlægge denne lyst....

:lol: :lol: :lol:

AnneME

lussingen

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato 15. September 2010, kl. 09:51
Citat fra: lussingen Dato 14. September 2010, kl. 21:07

Mette jeg synes altså ikke du kan tillade dig at prøve at påvirke en ung teenagers spirende seksuelle tendenser....det er jo en følsom alder og hvis Navi vil være den med bukserne på, så skal hun have lov til at udforske og grundlægge denne lyst....

:lol: :lol: :lol:

Så har hun lige nøjagtig indtil foråret til at udforske og undersøge alt det hun vil... Derefter er det slut. HELT slut med at hun bestemmer... Griner.