Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Fireman 16 uger

Startet af FerretParadise, 14. September 2010, kl. 18:29

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Starshineferrets

AlisVolatPropiis

ihhh han er smuk og sidste billede er både godt og morsomt af ham :D

Lena og Peter

:( stakkels fire... Bliver bare slået over næsen med en pind så han sidder stille... :P

Nogle rigtig dejlige billeder... Jeg kan rigtig godt lide billede nr. 2...  :love:

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

FerretParadise

Tusind tak alle sammen, jeg er glad for, at I synes om min lille dreng.
Han er bare noget af det dejligste, super kontaktsøgende, mild og dejlig, fræk og en rigtig bandit.
Lige som en ilder skal være. <3
Ann Hillerslev.

lussingen

Nåhhh lille store basse-dreng <3
Han er simpelthen min ynglingsbandit. Jeg har SÅ svært ved at sige nej eller ah-ah når han napper i ens fingre. Han er en darling.
Jeg synes ikke han ser så "hvalpet" ud mere? Måske er det bare billederne der snyder mig, men han ser mere "stor og voksen" ud :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Bare rolig Mette, han er super hvalpet og klodset. :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

:lol: :lol: :lol: Så vil jeg jo snildt kunne kende ham igen.... *klunk, bang, kurre hen ad gulvet, skvatte over røret* (det var Fire der kom løbende henover gulvet :fnis:)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Ja lige netop, det er sådan han er.
Og siger høje lyde når han sover. :lol:
Ann Hillerslev.

lussingen

Griner... Han siger så høje lyde når han sover, at Jannich bliver helt forskrækket og tror der er noget galt :lol: