Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min koalabjörn...

Startet af Starshineferrets, 14. September 2010, kl. 20:55

Starshineferrets

Aka. Rain.... den här damen har precis som sin pappa MJ velcro under tassarna och ja... så här brukar hon hänga på mig ganska så ofta... hon skulle inte ens trilla av om jag skakade armen ;) är något obehagligt så sitter hon bara ännu hårdare fast på mig ;)

FerretParadise

Gud nej hvor ser det bare morsomt ud. Jeg er helt vild med den måde hun holder fast med alle 4 poter.
Fede billeder af en meget smuk og speciel pige.
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Tack Ann! ja.. hon är inte som hon ska :s Hon håller fast helt själv ;)

lussingen

Ha ha ha... Sara, er du sikker på der ikke har været en pungrotte i linjen? Det ser unægteligt sådan ud på billede 2 :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Bawa

Det gør min Tia også :D
Hvor er hun bare smuk Sara!

Starshineferrets

hehe everything is possible :D Jag har som sagt iiiiingen aning om vad som gömmer sig i mina linjer... förra året var det bäver och mink.... i år pungråtta.. koala.. och ja.. vi får se vilka fler bud som kommer med tiden :D

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

AlisVolatPropiis

Spiderferret, spiderferret, does whatever a spiderferret can......*la la la la*

:lol:

Tusind tak for et grin for enden af en røvdag!! <3

Eliza

Sara mind mig om at jeg ikke vil have en hvalp efter hende, når jeg nu bliver fristet på et tidspunkt  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Starshineferrets

hehe men Eliza då... :P Hon gör ju bara det för att visa sin kärlek :D dessutom är hon annars väldigt markbunden... har hittills inte klättrat upp på diskbänken te.x :D

Splash

Verdensklasse ! He he der er min Funder bare en klods i forhold  8) - eller på godt nudansk, for tung i røven ! :lol:

Lena og Peter

Citat fra: Malene Dato 14. September 2010, kl. 21:57
:lol: :lol:

Kunne ikke have sagt det bedre selv..

Hold da op nogle dejlige billeder..