Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hvad er det værste jeres ildere har gjort?

Startet af Sisser, 20. September 2010, kl. 20:01

Barky

Citat fra: Anne Dato 21. September 2010, kl. 11:56
Sif blev også engang væk i Julias køkken så hun måtte ødelægge noget for at få hende ud :S Jeg bliver stadig trist når jeg besøger Julia og ser det stadig ikke repererede sted i hendes køkken.

Det skal du nu ikke, jeg er luddoven, og bemærker det overhovedet ikke selv.. Jeg kunne jo også bare have Sif-sikret mit køkken før vi lukkede dem ud. *G*

Men du bliver nok trist af en anden årsag...  :'(
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Stephanie

Min mor havde lige fået lavet nyt køkken, det var 14 dage gammelt, og jeg havde så ilderne med hjem til hende. Havde kigget køkkenet igennem, inkl listerne i bunden af skabene...troede jeg...

For Brutus fandt et hjørne hvor han kunne kravle ind. Og selvom både han og vi prøvede at få ham ud, så var det umuligt da der var et træstykke der gjorde at han kunne komme ind men ikke ud.

Så jeg måtte skille min mors helt nye køkken ad...nøj hun var bestemt ikke glad..og da jeg så skulle samle det igen, så sørgede jeg for at ildersikre det hjørne indefra så det ikke ville ske igen. Den da idag er der et evigt minde om den dag, da det lykkedes mig at lave et grimt hak inde i et af skabene.

Det værste Ziggy har gjort er egentligt ikke så værst, men nok mest ubehageligt...han var meget glad for blonder. Og en nat hvor jeg ikke havde fået lukket buret ordentligt var han så på ildertur, og den endte så oppe i min seng  :@ Jeg vågnede ved at en ilder var ved at tygge trusserne af mig, og tro mig det er bestemt ikke rart at vågne op ved at en ilder tager en ordentligt bid af ens trusser.  :@

mo-cheri

det værste silke har gjort var da hun stak af, og løb ind til naboen og skræmte livet af dem  :-$

Eliza

Vi havde en lille hvalp Nila som fik sat sit hoved fast bag røret til en radiator. Hun gik i panik fordi hun var ved at blive kvalt og fik fråde om munden. Manden fik fjernet den plastikskjuler der sidder på ned til gulvet og så blev hun smurt ind i madolie for at vi kunne få hende ud, er du sindsyg hvor var jeg bange.

Snappi elskede at lege i vasketøjskurven der havde en løs bund, men en dag fik han stukket hovedet ud men alligevel sat sig oven på bunden, så han var ved at kvæle sig selv. Vi opdagede ham kun fordi vi skulle ud af døren og ville sætte dem i buret. Han havde fråde om munden og var meget træt og glad for at blive reddet..

Envy fik i sommers noget slimagtigt på den ene side af hovedet da vi gik tur og det var bare ikke til at få af. Vi troede hun havde mistet øjet, da det virkelig så sådan ud og det bare ikke kunne åbnes selvom vi prøvede at tørre det af. Heldigvis kom det af til sidst og øjet havde det fint. Godt hun var en sød pige og sidde stille for det tog laaaang tid at få af.

For mig er det sådanne situationer som jeg synes er værst, så gør det ikke så meget de ødelægger et eller andet eller får bidt lidt i en en gang imellem.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Anne

Argh Eliza hele dit indlæg bidrager bare til min indre paranoia! Jeg tror aldrig nogen af mine har lavet sådan et stunt. My fik engang hevet en negt halvt af og jeg var ved at dø fordi jeg bare kunne se en masse blod men ikke en ilder hvor det kom fra, indtil jeg så opdagede skaden. Hun har også fået et stykek knogle fast i munden engang.. jeg blev abre så bange :S MEn det er jo ikke rigtigt nogen hun aktivt har gjort, mere at hun har været lidt uheldig.