Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvad er det værste jeres ildere har gjort?

Startet af Sisser, 20. September 2010, kl. 20:01

Sisser

Som overskriften siger - Hvad er det værste de små kræ har gjort?
Et slemt angreb? Ødelagt something? Hoppet i toilettet? Skambidt jeres hund?
ANYTHING ;)
Del det med os ... :p
Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

mette11

Mine har engang raseret hele mit køkken...jeg lå og sov og troede at naboen larmede helt vildt...men da jeg så stod op, opdagede jeg at jeg ikke havde fået lukket dem ordentligt inde og de var så gået amok i køkkenet...de havde væltet 4 potteplanter ned og tømt jorden ud over det hele...de havde hevet mit overtøj ned fra knagerækken og slæbt rundt med det (i jorden!). De havde væltet alt fra mit bord ned...det var et værre svineri...men ingen kom til skade og det var kun planterne der led overlast...og så lige mig der måtte bruge et par timer på at gøre rent efter dem!!  :P

Min daværende ilder Mille er også en gang blevet væk fra mig...jeg ledte i timevis, fik tilkaldt min mor som kom og hjalp med at lede og vi kunne bare ikke finde hende...til sidst fandt vi hende siddende oppe på en hattehylde og kigge ned på os!! Hun måtte være kravlet op af en jakke og så på en eller anden måde fået svinget sig derop...men der lå også nogle trøjer som åbenbart var gode at putte i!!! Hun er også engang blevet væk, hvor hun så lå nede i en taske som hang på en knage!!! Ilderen var stokdøv, så hun reagerede heller ikke når vi kaldte på hende...ret upraktisk nogen gange!!

Sisser

Mange båt båt fra
Sindragosa, Sisser & Karsten

Malene

Mine har godt nok lavet meget ballade, men jeg tror det værste var da Ichabod ødelagde strømforsyningen til min Mac. Jeg havde ikke lige regnet med at jeg skulle købe en ny til 700 kr., bare fordi han var dum.
Han væltede også engang et glas sodavand (mener jeg) ned i tastaturet, så jeg troede at den var helt død. Den overlevede dog, men i dag lyder blæseren mærkelig og alle piletasterne, enter og bindestreg, virker ikke. Men det var lidt min egen skyld :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Peewit

Jeg tror det værste en af mine har gjort var da Dora bed mig så hårdt flere gange i min hånd, at jeg mistede følelsen i to fingre. Det tog noget i stil med 4 måneder før det var sådan okay igen.
Wit beyond measure is man's greatest treasure. - Hvil i Fred Molly og Dora <3

Julie

Jeg ved snart ikke.. Så sent som igår var der en/flere af dem der stak af med mine Oreos mens jeg hentede mælk :(

AnneME

smadret masser af glas -.- vis man kigger væk i 2 sak  :lol: og vælte spande med prutter  :nej:

lille_jill

Chucky stak af i sommers og var væk i 1,5 døgn. Det er nok det værste han har præsteret

Penny gik engang ud af vinduet, hun var dog kun forsvundet i 20 minutter.

Anne

Jeg havde et håndaftryk i modellervoks af min afdøde lillesøsters hånd fra da hun var lille. Vi havde lavet det sammen.

Ilderne spiste halvdelen af det fordi de fik åbnet den skuffe det var i, det var jeg godtnok meget ked af. Heldigvis var det den slags modellervoks som ikke er giftift, altså til små børn.

Sif væltede også engang hvor de blev passet hos en veninde et glas vand ned i deres nye bærbare computer.

Snilder

Valli elsker alt der er af gummi - dette er hvad hun har ødelagt: taster på vores elektroniske klaver - to playstationsfjernkontroller (alle knapper er bidt i stykker) - splinterny navigationsdims til min mands båd (igen alle knapper var af gummi), hoppebolde, crocs osv. Nå men vi er jo nok heller ikke været vågne nok til at få det hele fjernet   :-$ (Heldigvis spiser hun det ikke)

Håber aldrig jeg oplever at hun bliver (helt) væk, eller stikker af!
Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

AnneME

Citat fra: Anne Dato 20. September 2010, kl. 22:07
Jeg havde et håndaftryk i modellervoks af min afdøde lillesøsters hånd fra da hun var lille. Vi havde lavet det sammen.

Ilderne spiste halvdelen af det fordi de fik åbnet den skuffe det var i, det var jeg godtnok meget ked af. Heldigvis var det den slags modellervoks som ikke er giftift, altså til små børn.

Sif væltede også engang hvor de blev passet hos en veninde et glas vand ned i deres nye bærbare computer.

ej, :( sender lige en glad tanke.

Minority ferrets

Min Marlon har for et stykke tid sidden forvildet sig ind i panelerne på køkkenskabene og derfra ind under gulvet :( vi måtte have ovnen ud og min kæreste måtte brække noget af gulvet op :( men han kravlede videre og endte ude i gangen hvor vi kunne høre ham :( vi fik dog kaldt på ham og han kom ud igen men for fanden hvor var jeg bange... Dumme dreng hehe
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

A_M_T >Team Unique Ferrets<

hmm af hvad jeg lige kan huske! så er det seneste slemme de har gjort, eller Coda har gjort, var nok da han havde fået væltet min brudebuket på gulvet som min barndomsveninde havde lavet og som han så mente skulle laves til potpuri!

der blev jeg sku ret sur og måtte tælle til 50 og be manden om at tage coda med væk et lille stykke tid..

Men han blev hurtig tilgivet alligevel.

Anne

Sif blev også engang væk i Julias køkken så hun måtte ødelægge noget for at få hende ud :S Jeg bliver stadig trist når jeg besøger Julia og ser det stadig ikke repererede sted i hendes køkken.

Mewz

Tror det værste var, da de kom for tæt på kaninen og bed ham i poten. :(

Men de har generelt ikke været slemme.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!