Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Nogle af mine mus

Startet af Malene, 22. September 2010, kl. 21:20

Amazing Ferret

Jeg ville også gerne have mus i flere farver end bare de kedelige hvide, men de er ikke til at få fat i her omkring Århus

Malene

Shamua > Han er da også fjollet. Det ER da smartere :D

Anne > Det er jeg nu også, men det er altså ikke det samme med mus :P Og det er så sjovt at lege med farverne :D

Amazing Ferret > Heller ikke i dyrehandlere? Jeg synes nu også det er svært herovre, men ind i mellem er jeg heldig at finde noget interessant. Er det ikke også nmri mus du har? For så er de til gengæld mere produktive :)
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Nej de dyrehandlere herovre har kun albino mus og jo mine er nmri mus, men de er ikke særlig produktive her  :(

AlisVolatPropiis

De er altså virkelig fine....hvor køber du dem i farver henne??? o.O

Malene

Amazing Ferret > Det var da træls :/ Det burde de ellers være.

AlisVolatPropiis > Mange tak :D To af dem er fra eget avl og de andre er købt i ZooZity, Bonnies i Albertslund og Bonnies i Glostrup.
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Jeg har endelig fundet nogen mus i andre farver  :dans: :dans:

cibatuchsi

ihhh Malene du må snart forbi og tage lidt billeder af vores. Jeg har slet ikk tålmodigheden til at tage billeder af dem...griner

syntes du har nogen ret lækre farver imellem....  (siger hende der faktisk godt kunne tænke sig en sølle hvid...gg)

Malene

Citat fra: cibatuchsi Dato 29. September 2010, kl. 06:49
ihhh Malene du må snart forbi og tage lidt billeder af vores. Jeg har slet ikk tålmodigheden til at tage billeder af dem...griner

syntes du har nogen ret lækre farver imellem....  (siger hende der faktisk godt kunne tænke sig en sølle hvid...gg)
:fnis: Du kan prøve at sætte dem på en kop eller lignende, som jeg har gjort. De gad stadig ikke sidde stille, men i det mindste kunne de ikke bevæge sig længere væk :P
Og tak :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Lena og Peter

Jeg ved ikke om jeg synes de er fine... :P ... Men det er da ngle super fine farver, og de er da noget kønner end de mus jeg plejer at se..  :lol: