Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nogle af mine mus

Startet af Malene, 22. September 2010, kl. 21:20

Malene

Billederne viser ikke deres farver ordentligt. Det havde nok været bedre med naturligt lys og et bedre kamera :lol: Men I skal da se dem alligevel :P

Black tan (hun)

Burmese fox langhåret satin (hun)

Bodil - (white bellied?) agouti (hun)
Hun gad bestemt ikke det pjat.

Black tan langhåret satin (han)

Blue piebald fox satin (hun)
Jeg vidste faktisk ikke hun havde ruby eyes før jeg så billederne. I virkeligheden ser de helt sorte ud.

Min lille mystery mus (han)
Han ser ret brun ud på billederne, men i virkeligheden ligner han en blue der har fået mel på sig :X

"Falsk" chinchilla (han)

Argente (han)
Jeg har egentlig ikke noget at bruge ham til, men jeg kan ikke nænne at han skal være foder :P

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Julie

De er godt nok fine Malene :)

lille_jill

fine :) kan især godt lide nr. 2 mus

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Ej hvor er de dog søde... er også helt vild med nr.2!
men hvor tamme kan mus blive? Umiddelbart tænker jeg at de er vild kære og enormt flotte at kigge på men måske lidt kedelige "kæle"dyr.

Anne

Min søster har kælemus og de er enormt tamme. De kravler selv op i hendse hænder og snor sine haler om hendes fingre. De er bare lidt klamme for de skider på en, også i ens hår!

Malene

Tak skal I have :D

Citat fra: A_M_T Dato 22. September 2010, kl. 21:53
Ej hvor er de dog søde... er også helt vild med nr.2!
men hvor tamme kan mus blive? Umiddelbart tænker jeg at de er vild kære og enormt flotte at kigge på men måske lidt kedelige "kæle"dyr.
De kan blive ret tamme, men de bliver aldrig "kæledyr". Nu er mine godt nok til foderavl, men jeg har et par stykker som kommer ud regelmæssigt. De kravler selv op i min hånd og nyder at komme ud og undersøge verdenen. Især Bodil er rigtig sød, fordi jeg har haft hende ude så meget. Ind i mellem nyder hun at blive nusset bag ørerne og så sidder hun helt stille imens :D Eller også sidder hun bare og vasker sig selv eller putter sig i min t-shirt/bluse.

KariN

Hvor er de altså kære :D

De langhårede er rigtig fine :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Hvor er de flotte :) Jeg kan især godt lide dem der satin mus. :D

Vh. Marianne

cmkh

hvor er de dejlige..

Kan specelt godt lig Argente..

AnneME

vi har os lige fået unger * :) wee

Malene

KariN > Tak :D Jeg er også blevet ret vild med de langhårede. Jeg kunne ellers ikke lide dem i starten, men der er nu noget kært over det der pjuskede look :-$

Shamua > Mange tak! Satin er ellers ikke noget jeg vil avle efter. Jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor, men jeg vil bare hellere have ikke-skinnende mus :fnis:

cmkh > Tak. Det synes jeg også :P Argente er så en farve, men ja, han er rigtig fin. Det er bare ikke en farve jeg gider koncentrere mig om :X

Shamua

Citat fra: Malene Dato 23. September 2010, kl. 22:29
Shamua > Mange tak! Satin er ellers ikke noget jeg vil avle efter. Jeg kan ikke rigtig forklare hvorfor, men jeg vil bare hellere have ikke-skinnende mus :fnis:

Jeg synes ellers det var så fint med skinnede mus.. det kan være jeg må købe en af dig engang hvis jeg får overtalt ham her hjemme til hjemmelavede snack?!  :P

Vh. Marianne

Malene

Citat fra: Shamua Dato 23. September 2010, kl. 22:32
Citat fra: Malene Dato 23. September 2010, kl. 22:29

Jeg synes ellers det var så fint med skinnede mus.. det kan være jeg må købe en af dig engang hvis jeg får overtalt ham her hjemme til hjemmelavede snack?!  :P

Jo da :D Nu er det jo ikke noget jeg vil avle efter, men der kommer da nok til at dukke nogle satin eller satinbærere op :)

Shamua

Det lyder godt.. Så går jeg lige igang med at bearbejde ham igen... han må da snart kunne se det positive i eget musseavl.. det er nu altså meget smart.... når man altså har 4 ildere..

Vh. Marianne

Anne

Dem jeg køber mus af ahr også vildt mange flotte. Både satin og så nogle i alle mulige sjove farver! Jeg ved ikke hvad alle farverne hedder, men jeg ved bare de er flotte og nogle er ret specielle. HVis jeg på et tidspunkt får forsøgt mig med mus tror jeg at jeg skal have nogle af deres for at prøve at lave nogle af alle de sjove farver :D (Siger hende der er imod farveavl hos ildere :P )