Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Og lidt af de andre

Startet af lussingen, 23. September 2010, kl. 20:12

lussingen

Her kommer lige lidt blandede billeder af vores kræ, alle taget her til aften:

Speedy på sin ynglingsplads, under kommoden:

Minnie putter:

Inani var asocial og gad ikke deltage i vores lille foto-session :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Shamua

Når man ser sådan nogle billeder får man bare lyst til at lægge sig ned og putte med dyrene..  :love:

Vh. Marianne

Anne

De er så smukke :) Især billederne af Minnie er vildt hyggelige

KariN

Det er nogle stemnings fyldte billeder :D det er skønt at se ildere der bare hygger og nyder tilværelsen
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

lussingen

Tak for de søde ord. Jeg lægger mig faktisk tit på gulvet og putter sammen med dem. Det er noget både jeg og dyrene nyder :)

Lena og Peter

Hvor er det nogle rigtig dejige billeder.. Jeg kan også godt lide de dejlige billeder af Minnie.. Hun er altså en dejlig tøs..  :love:

lussingen

Ilderbanden: Tusind tak for de søde ord. Minnie er absolut en sød pige. Hun er så god og mild og kunne aldrig drømme om at bide eller nappe, hun er bare fantastisk <3

Anne

Citat fra: lussingen Dato 24. September 2010, kl. 09:21
Tak for de søde ord. Jeg lægger mig faktisk tit på gulvet og putter sammen med dem. Det er noget både jeg og dyrene nyder :)

Det plejede jeg også at gøre, men med tøsehvalpene i huset så er det næsten det samme som at bede om at få bidt sin næse og sine ører af :P De er gode nok  til ikke at hapse når man har dem oppe i hovedet (Meep kæmper stadig lidt med det men det går den rigtige vej), men ligeså snart man lægger sig på gulvet så er man åbenbart tag selv bord :P

AlisVolatPropiis

åh Minnie....så sød så god så blid og mild....vi vil gerne putte med dig!!!

Hilsen Thlayli, Spero, Cosmo og Trine! :P

Speedy din smukke dreng altså....:D ligner et hyggeligt sted du har fundet der :D

lussingen

Anne: Vi har så også Inani, der mener det er helt i orden at bide i sine mad-mennesker. Hun er dog blevet bedre til at lade være, men lige pludselig så kommer trangen over hende og så siger det HAPS :lol: Vi træner dog stadigvæk, det har vi gjort i snart 2 år, mon der er håb forude? :P

Trine:
Jeg skulle hilse at sige fra Minnie, at hun faktisk syntes det var hyggeligt at putte med Thlayli sidst :fnis: Minnie er og bliver en putte-pige.
Speedy elsker sin plads under kommoden, det er lige før han bor der fast :lol:

FerretParadise

Sikke nogle dejlige billeder af Minnie pigen, hvor ser hun bare sød ud. :)
Jeg kan faktisk godt li Inani, jeg synes hun både er sød og meget sjov.
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 24. September 2010, kl. 22:11
Sikke nogle dejlige billeder af Minnie pigen, hvor ser hun bare sød ud. :)
Jeg kan faktisk godt li Inani, jeg synes hun både er sød og meget sjov.

Tak for de søde ord Ann. Jeg er glad for, at du kan se det søde og sjove i Inani. Hun bliver til tider overset, fordi hun kan finde på at bide, men jeg synes virkelig hun er en ilder med humor :)