Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nogen der har et bud??

Startet af Julbert, 25. September 2010, kl. 14:55

Julbert

Jeg ved det før har været oppe nogle gange, fedthale, men jeg aner ikke hvordan det muligvis vil se ud, så håber der måske er nogle rare mennesker derude bag skærmene der kan hjælp mig - og Mille, da det jo er hendes hale der desværre er ved at være helt bar og noget kold nogen gange. Jeg har smidt nogle billeder med af hendes hale... Nogen der har nogle bud på hvad det kan være?

Starshineferrets

sommarsvans (fedthale)... vanligt hos illrar överlag men kan tyda på att de antringen har elelr har en predisposition för binjuretumörer. är det bara svansen som har lite hår eller är hon tunnare i pälsen någon annanstans?

Julbert

Det er kun halen, resten af kroppen ser fin ud synes jeg.

Line

Anne

Ja jeg synes også det ligner fedthale

Julbert

Okay.. går lige og overveje dyrlægen, men kan da håbe det ikke er noget mere alvorligt end fedthale i hvert fald..

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Julbert Dato 26. September 2010, kl. 18:26
Okay.. går lige og overveje dyrlægen, men kan da håbe det ikke er noget mere alvorligt end fedthale i hvert fald..
Det der ligner altså meget en fedthale..

Julbert

Kan være jeg ikke skal være så bekymret så.. tak for svar alle :)

ilderhjemmet

helt 100 på at det er en fedthale, vores har også fedthaler og det er helt normalt, og halen bliver helt normalt igen på et tidspunkt.
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

cibatuchsi

mit bud er også at du nu kan blive medlem af fedthalernes klub ;)

lussingen

Citat fra: cibatuchsi Dato 26. September 2010, kl. 18:56

:dans: :dans:Juhuuuuu endnu et medlem :fnis: Velkommen til klubben :fnis:
Båt båt Loke
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Julbert

Citat fra: lussingen Dato 26. September 2010, kl. 20:04
Citat fra: cibatuchsi Dato 26. September 2010, kl. 18:56

:dans: :dans:Juhuuuuu endnu et medlem :fnis: Velkommen til klubben :fnis:
Båt båt Loke

Hahah, jamen tak skal du ha' :) Så venter jeg med dyrlægen, da hendes humør heller ikke har ændret sig, hun er stadig lige fræk :P Nogen der ved hvor lang tid der kan gå før pelsen kommer igen?

cibatuchsi

så snart de går i pelsskifte så burde halen blive fin igen ;)

mette11

Så længe det kun er på halen der mangler pels, så ville jeg ikke være bekymret...og især ikke hvis det vokser ud igen når der kommer ny pels...
Hvis der kommer pelstab andre steder, så er der grund til bekymring...men fedthale er meget, meget almindeligt og uskadeligt, omend ret grimt!

Anne

HVis du har en dårlig mavefornemmelse eller ser andre tegn så tag til dyrlæge, det KAN være binyrekræft, men er det bre halen og er der ikke andet, så ligner det altså 100% et fedthaletilfælde.