Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

En dejlig gave

Startet af FerretParadise, 26. September 2010, kl. 11:54

FerretParadise

I går kom søde Mette og besøgte os, og hun havde en underlig æske med til os.
Madmor lukkede lågen ud til køkkenet, så vi ikke kunne komme ud derfra, og så åbnede Mette den der sjove æske, som havde en sjov summende lyd.

Den var godt nok meget spændende, den duftede ikke som noget vi før har snuset til. Og det kildede lidt i næsen.

Se bare...
Madmor sagde, at det var ilderslik. Labre larver.

Juana åd dem ved velbehag.. Når hun kunne fange dem, de løb meget hurtigt.

Jezebel med en labre larve. Hun smaskede som en havnearbejder.

Og se bare Navi, hun var da lidt sej ikke? Den smagte sikkert rigtig dejligt.

Selv jeg smagte på en, selvom jeg mere brugte tiden på at regne ud, hvordan vi kunne kommer ud fra køkkenet.

Smaske smaske.

Så fandt Juana en måde at fange dem på, sikke smart hun var.

Det var en rigtig dejlig gave at få, hende Mette er altså sød. Vi legede en masse, og så faldt jeg i søvn hos hende.

Tak for en dejlig dag søde Mette.

Båt Båt
Fireman
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

hahaha dejlige og klamme billeder :P den med Navi er bare helt herlig!

Snabeldyr

det ser virkelig hyggeligt ud
Stealing our hearts, then our sanity

mette11

Det ser altså lækkert ud...sådan nogen kan jeg ikke finde herhjemme. :( Måske jeg snart skulle invitere hende den søde Mette herud igen...Men vi har nogle lækre fluer som flyver rundt oppe ved vores vindue nogen gange og dem fanger jeg og spiser...de knaser så dejligt. :P

Båt-båt Mallow

lussingen

Hej søde Fire-dreng og Jer andre rødder.

Det var en fornøjelse at give Jer en gave. Jeg kunne se I blev rigtig glade for den. Jeg synes I er nogle meget modige ildere, at I sådan tør at røre og spise de labre larver. Kan I huske at madmor hvinede som en tøs (det gjorde jeg ihvert fald IKKE :-$)
Jeg synes også det var sjovt at se Navi-pigen grave på melormene, det er sgu god stil ;)
Jeg glæder mig meget til at besøge Jer igen. Måske vi skal prøve at give Jer græshopper? De er virkelig sjove, for de hopper og springer rigtig meget :P

Kram Mette

Hej Mallow-pigen:
Jeg vil meget gerne komme og besøge dig igen snart, du er en super herlig ilder-pige!! Og så skal du selvfølgelig have melorme, de andre må selvfølgelig også meget gerne smage dem, hvis de altså vil, for de er lidt klamme.
Herhjemme bliver der også spist fluer og stankelben, det er altså lidt klamt, men omvendt, så slipper vi andre for dem, så TAK :)

Båt Mette
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Hvor er de lækre! Altså ilderne ikke larverne

AlisVolatPropiis

:lol: :lol: :lol: sikke en skønherlig tråd...jeg græder af grin her...labre larver, seje jægere og skønne ansigtsudtryk og klamhed...det er smukt :D

TAK :D

Må finde nogle melorm....eller en Mette...hmm... :lol:  :P

KariN

Hvor ser det bare skønt ud med sådan noget levende slik :D

Det er nogle fede billeder i har fået taget af dem :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Hold op hvor var i heldige, labre larver smager bare mums..

båt båt
Envy
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Lena og Peter

:D Nogle skønne billeder.. Det kunne være vi skulle prøve en dag... Dine ilder se ud til at nyde det.. :love:

Snilder

Dejlige billeder - og sød tekst, måske skulle man prøve de der larver engang  :)
Jeg er selvstændig med webshoppen: AAPlus ApS hvor jeg sælger LED belysning

Cille

Gode billeder...kan være man skulle prøve det igen...prøvede at give min den aller første ilder melorme...men den brækkede sig af dem :fnis:

cmkh

Så fik jeg prøvet melorme damm hvor var det lykke hos Max.. men sirius gad ikke spise dem

FerretParadise

Mange tak alle sammen, fordi I kan lide mine billeder.
Jeg må indrømme, at jeg ikke lå på maven for at tage dem, som jeg ellers tit gør. Men de orme kravlede så hurtigt, at jeg var bange for, at de ville kravle ind i min bluse, eller andet klamt.
Så jeg tog bare kameraet ned imod gulvet, uden at se igennem det, og klikke af.  :lol:

Dejligt at høre, at flere igen vil prøve at give deres ildere disse labre larver, de er jo sunde, og for mig, mega morsomme at give.
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Sidder helt med røde kinder nu. Jeg troede melorme var nogle hvide små nogle.

Jeg kan godt forstå du ikke havde lyst til at de kravlede ind i din bluse.