Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Några av mina knäppa barn...

Startet af Starshineferrets, 30. September 2010, kl. 21:49

Starshineferrets

..försökte lära känna min nya kamera ikväll... och passa på att få lite bilder på några av illrarna.. men ja.. det gick ju mindre bra.... jag och kameran är definitivt inte vänner ännu... och ja.. barnen ska jag inte ens tala om :P

Avanti.... suck...

Amor

Adria

Ludde

Aylen

Daisy

Rain

Bawa

Sikke nogle dejlige billeder.
Især det første af Avanti :lol: det er super sødt!

Optimus Ferrets

Åh! Finaste barnen! Är det en antennsladd från 80-talet du mutar dem med?  :lol:

Starshineferrets

tack! Haha nope... det är faktiskt en target stick.. men ja.. nu när du nämner det så fattar jag vart de har funnit sin inspiration nånstans :P

FerretParadise

Jeg kender godt det med, at man føler, at man ikke er venner med sit kamera.

Men dine dyr er sgu så smukke.. og jeg synes nu det er nogle dejlige billeder. :)
Ann Hillerslev.

Malene

Jeg synes ellers det er nogle gode billeder :D
Geniale billeder af Avanti. Han ser helt manisk ud :lol: Adria er smuk som altid. Hun er sådan en fin dame <3
Men hvad har du gjort ved gulvmoppen? Hun ligner næsten en dinosaur/ilder-hybrid :lol:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Malene

:fnis:
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Emils far

ehh det er da ingen feil med bildene, øjnene og det meste av hovedene er jo i fokus. At resten af motivet er uskarp er noget som kan indstilles. Jeg synes da alle billedene er herlige.

Bare vent til du får mer erfaring med det nye kamera...da går det hele som en leg

PiaLyng

Du har sådan nogen smukke dyr <3! og rigtig gode billeder :)!

Starshineferrets

Tack ska ni ha!
Malene; Mohaahaha just my thought :D
Lars: Jo det har du nog rätt i... provade en hel massa inställningar igår utan att ha en aning om vad jag gjorde :P

Marianne

Rain burde definitvit bo hos meg, Bergen er jo regnbyen uten sidestykke   :lol:

Peeeeeen dame, MJ er kjempestolt  <3 Resten av gjengen er ikke så ille de heller  <3

Sølvsten

Jubiii for en gangs skyld kan jeg se forskel på dine smukke dyr. Det er da nogle rigtige søde billeder. Hvad er de tde guffer i sig?

lussingen

Ha ha ha hvor ser Avanti sjov og sød ud :fnis:

Jeg synes Ludde ser rigtig dejlig ud. Han minder meget om vores Loke-dreng.

Det er nogle virkelig smukke dyr du har dig der!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AnneME

Eliza

Sara kan vi ikke bytte et par ildere???  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.