Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Hvalpe legestue

Startet af Lena og Peter, 3. Oktober 2010, kl. 12:47

Lena og Peter

Tusind tak for en rigtig hyggelig dag/aften... Det var som altid rigtig hyggeligt og jeg tror også at vores hvalpe nød det. Både dyr og mennesker..  :fnis:

Petra og Amanda, mens vi stadigvæk så dem.. :love:

Og så hvalpene Navi (husk at udtale det rigtigt, ellers kommer Ann efter jer.. :X ), Fire, Sally og Ramses.

Og så begyndt de ellers at lege i laaaaaang tid... ( Ramses er ikke vågnet endnu.. :fnis: )

Hvorefter de faldt omkuld... Alle på nær Navi.. Hun har godt nok krudt i Rø...    :lol:

lussingen

Det er nogle dejlige billeder, at nogen meget smukke og søde hvalpe. Hvor er det dejligt at de sådan kunne få glæde af hinanden!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Sølvsten

Selv tak. Det var rigtigt hyggeligt. Det varmer sådan mit hjerte når Sally kan lege med nogle. Måske hun alligevel skal ha en ny ven.

Ps! Det kan godt være at du ikke tror på at jeg har en søn, Men han har altså lige sagt at Ramses ikke er en hvalp. Så hvis jeg ikke har en søn så har I heller ikke en hvalp

Starshineferrets

FerretParadise

Ej der ser ud som om jeg er ved at kvæle Navi.
Og ja, hendes navn ska da udtales rigtigt, hun er jo ikke i hæren vel? :lol:

Det var bare så sjovt og hyggeligt, at se de 4 store hvalpe lege sammen, ih hvor fik de bare tumlet med hinanden. :)
Ann Hillerslev.

Sølvsten

Og dine to, ja små kan man jo ikke sige de er, hvalpe er bare så smukke.

FerretParadise

Citat fra: Sølvsten Dato  3. Oktober 2010, kl. 13:26
Og dine to, ja små kan man jo ikke sige de er, hvalpe er bare så smukke.
Tusind tak fordi du synes de er smukke. Det er jeg rigtig glad for, de er jo mine små børn. :love:
Jeg synes Sally var super sød, virkelig en rigtig dejlig blid pige, og modig var hun faktisk også. Det kan da godt være, at hun blev bange senere, da jeres andre ildere kom ind, men indtil da, da var hun ret modig, og legede og havde det rigtig sjovt, sammen med de andre bølle-hvalpe. :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Citat fra: Sølvsten Dato  3. Oktober 2010, kl. 12:58
Selv tak. Det var rigtigt hyggeligt. Det varmer sådan mit hjerte når Sally kan lege med nogle. Måske hun alligevel skal ha en ny ven.

Ps! Det kan godt være at du ikke tror på at jeg har en søn, Men han har altså lige sagt at Ramses ikke er en hvalp. Så hvis jeg ikke har en søn så har I heller ikke en hvalp

Okay, Okay... Så har du en næsten synlig søn... :fnis: .. Men så vil jeg også have en stor hvalp... :P

AlisVolatPropiis

Ih skønne billeder af smukke unger :D både ilder og menneskevarianten :P det ser godt nok hyggeligt ud :D og hvor er brormand blevet stor :D

FerretParadise

Jeg fik faktisk ikke noget gode billeder igår, beklager, men har de her 3 som er mindre elendige end resten:

Ramses på farmands arm:

Så Navi der ser på bobler:

Og Navi der sover:

Ann Hillerslev.

Lena og Peter

<3 Jeg kan så godt lide Ramses blå øjne.

:love: og billedet af Navi der sover er bare gudeskøn

Citat fra: AlisVolatPropiis Dato  3. Oktober 2010, kl. 15:11
Ih skønne billeder af smukke unger :D både ilder og menneskevarianten :P det ser godt nok hyggeligt ud :D og hvor er brormand blevet stor :D
t..

Vi glæder os rigtig meget til at se jer begge, så Ramses kan hilse på søster.. :D

Cille

Det ser da også ud til i har hygget jer :D