Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Efterårs tur i skoven

Startet af KariN, 3. Oktober 2010, kl. 20:01

KariN

Vi besluttede at på trods af stormvejret og lidt regn i ny og næ, så ville vi en tur i skoven med ilderne :)

Så vi tog godt med tøj på, pakkede dyrene i sviger forældrenes bil og kørte afsted, her er lidt billeder fra vores timer i skoven
(Kvaliteten er ikke den bedste, men pyt man kan da se hvad det forstiller) *G*

Jack med Julian, før vi tog afsted

Cassiopeia

Cassie igen

Hun skulle lige se om jeg havde godbidder bag kameraet ;)

Så kom vi i skoven

Naanok og Sjulle syns det var skønt

Sjulle mosler rundt i bladene

Og ja jeg ved godt at han skal have en ny sele, lilla går ikke helt ;)

Cassie lå hvor hun altid ligger når vi er ude og gå (I Jack's lomme)

Hun mener bestemt ikke at man selv kan gå når det er koldt

Jack med Nano (og Cassie i lommen)

Det var en meget spændende bunke træstammer

Nano er alt for hurtig, så billeder af ham bliver sjældent gode

Lidt træt blev han dog..

Eller Nej..

Sjulle blev dog små træt og ville op i hætten og putte

Der var vidst dejlig lunt

Alle 3 var meget trætte da vi nåede tilbage til bilen og de har mere eller mindre sovet lige siden vi kom hjem..

Det var så lidt for denne gang :)

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Julie

Det ser ud til at have været en rigtig hyggelig tur :D

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

KariN

Julie: Det var en rigtig dejlig tur :) vi kørte til en skov hvor vi ikke har været før og det var bare et super fedt sted :D så det er helt sikkert ikke sidste gang vi er der :D

Malene: Tak :D de er ikke så skarpe - Det er resultatet af mit ikke så gode digital kamera *G*
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Det ser ud til, at I har haft en rigtig dejlig tur. :)
Cassie ser rigtig sød ud i lommen, sådan en lille pige altså. :love:
Ann Hillerslev.

Malene

Citat fra: KariN Dato  3. Oktober 2010, kl. 20:48
Malene: Tak :D de er ikke så skarpe - Det er resultatet af mit ikke så gode digital kamera *G*
Jeg synes ikke det gør noget. Det vigtigste er at man kan se ilderne har haft det sjovt :D
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

HVor ser det bare hyggeligt ud! Mine er desværre ikek glad for blæst, eller Joa er i hvert fald ikke, så vi kom ikke ud i dag, selv om vi havde aftalt det i går.

AlisVolatPropiis

Ihhh hvor hyggeligt :D savner mine små nevøer og niecen :D

KariN

Ann: Det var super dejligt :D og ja hende Cassie ved jo hvordan man får sin vilje med Jack ;)

Malene: Det er selvfølgelig rigtig nok :)

Anne: Mine drenge er ret ligeglade med om det blæser, sner eller regner, de elsker at komme ud

Trine: De savner også deres Tanti og ballade "hvalpene" *G*

Sølvsten

Det er nogle rigtige hyggelige billeder. Nu får jeg helt lyst til en tur i skoven.