Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Nox

Startet af Starshineferrets, 3. Oktober 2010, kl. 23:36

Starshineferrets

Nu är det ca 3 veckor sedan Nox kom hit... och ja.. han börjar sakta men säkert vänja sig vid sitt nya hem.. inte helt sams med sina "kompisar" ännu... men ja.. är man tonårs kille så är man... då har man inte tid att vara snäll mot alla andra ;)

AlisVolatPropiis

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej til MIG?! det skulle du da ikke have gjort..... :D hvor sødt af dig...og hvad siger du? han kommer med nogle senge til vif?....du er så sød sara :D -sådan en smuk dreng :D

FerretParadise

Ja han er godt nok smuk. :)
Jeg glæder mig til en dag at se ham, og jeg håber, at han snart bliver sødere ved sine kammerater.
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Sølvsten

Han er øhm tja hvad skal man sige Pisse lækker, må man det?

Anne

Rigtig fin, og er vild med navnet! Jeg ville faktisk at Meep skulle have heddet Nyx, men min kæreste har slet ingen smag!

KariN

Han er simpelthen for lækker den dreng :D og ja navnet er super fedt :D

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

tusen tack allihop :) ... ja hade lite problem med namn valet, men ja.. Nox = Natt... passar ganska bra på den här smygande mörknosen :D

mette11

Han er da virkelig en smuk dreng  <3

cibatuchsi

hvor er han bare smuk, som alle dine andre dyr :)

Lena og Peter

^^^^^ Jeg kan kun give dig ret... En rigtig dejlig dreng