Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Så kan det gå....

Startet af Starshineferrets, 5. Oktober 2010, kl. 08:42

Starshineferrets

...när inte haspen är på.....

mette11

HAHAHA...de har sgu da hygget sig godt... :dans:

FerretParadise

Altså ...
De sørger da for, at du ikke keder dig.
Tossede dyr. :lol:
Ann Hillerslev.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

De er da bare igang med at sorterer alle dine sko! hihi...  <3

Lena og Peter

:lol:  :lol: Se det er et rigtigt ilder hjem... :lol: :lol:

Stephanie

:D :D De har rigtigt hygget sig   :D :D

Sølvsten

lussingen

:lol: :lol: Åhh Sara, må jeg ikke låne dine dyr? Jeg trænger til at få ryddet gevaldigt op i mit tøjskab :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

Låna? Just nu kan du få dem... allihop :P

lussingen

Citat fra: Starshineferrets Dato  5. Oktober 2010, kl. 10:57
Låna? Just nu kan du få dem... allihop :P

Deal 8) Dette er da dagens tilbud. Send dem fluks afsted :dans: Vi har masser af skabe der skal ordnes. Det skal dog siges, at hvis de går i køkkenskabene, så ryger de retur til Sverige igen :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Starshineferrets

de här barnen går inte att stoppa.. trust me :P Finns det ett skåp som inte har hänglås på sig så kommer de att öppna det :P

ilderhjemmet

ha ha Sara, har prøvet det samme, de var til salg for højestbydende for en kort bemærkning
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Starshineferrets

kanske ska tillägga att skåpet var låst och stängt när jag gick å lade mig igår :P

lussingen

Jeg kan godt forestille mig, hvordan det ser ud med ildere i alle skabene :lol: Og alle tingene væltet ud på gulvet. Vores har heldigvis ikke fundet ud af at åbne ind til skabene endnu :dans: (og de skal heller ikke forsøge at finde ud af det :nej:)

ilderhjemmet

Citat fra: Starshineferrets Dato  5. Oktober 2010, kl. 11:07
kanske ska tillägga att skåpet var låst och stängt när jag gick å lade mig igår :P

ja ja, det er jo bare en mindre detalje  :-$
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet