Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Udstillingskuller

Startet af lille_jill, 8. Oktober 2010, kl. 21:51

lille_jill

Nu er hvalpekulleren ved at lægge sig, men så opstår der jo et nyt problem: udstillingskulleren!

Hvor mange af jer er begyndt at lide af dette fænomen og hvilken symptomer har i fået?

Mine symptomer er indtilvidere:
- Prøver ihærdigt at finde en billig kageopskrift som alle i Norge vil kunne lide
- Planlægger hvornår der skal vaskes tæpper
- Er små-angst for at glemme at pakke meget vigtige ting
- Tænker over hvad man kan tage med til frokost
- Kigger konstant på Chuckys negle og råber "VOKS" til ham
- Er nervøs for at krølle dyrenes pels når jeg giver dem sele på
- Kigger bekymret på Aminas "tyrenakke" hvert 2. sekund
- Dyrker socialfærdighedstræning med min hvalp for at få hende til at være nogenlunde normal og ikke æde dommeren
- Snakker konstant om udstillinger med alle som gider at høre på mit ævl

Amazing Ferret

Jeg glæder mig da til udstillinger, men så kulleret er jeg vist ikke  :fnis:

Malene

Jeg er også ved at få "stress" af det :S Jeg bliver ved med at tænke på hvad jeg skal huske, selvom jeg har en huskeliste som jeg har brugt til alle udstillinger.

Jeg har de sidste mange dage tænkt "NU skal der klippes negle", men jeg har stadig ikke fået det gjort :S Jeg må hellere gøre det i dag, mens jeg husker det. Men det er sikkert allerede for sent, til at de kommer til at blive pæne. Oh god. Jeg kommer til at sabotere mine dyr igen.

Jeg skal også huske at tage tæppet ud af udstillingsburet. Jeg bliver ved med at glemme det, fordi buret er slået sammen med det og står i en papkasse. Det er ikke blevet vasket i pænt lang tid!

Jeg er dog ikke så "stresset" når det bare er udstilling i Danmark. Men at tage til udlandet og kvaje sig, frygter jeg :S
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Shamua

Jeg lider vist af udstillingskuller! Tænker hele tiden på at nu er der ikke længe til (15 dage). Kigger på dyrenes negle og ja, jeg tænker også VOKS! og jeg er overbevist om at jeg lige har ødelagt pepsis negle.. Jeg tænker på, hvordan skal jeg pynte min løbegård, hvor mange tæpper skal jeg ha med. Ja alle mulige syge ting!  >:|

Men jeg glæder mig sygt meget til det hele går i gang. Men nu har jeg også lave udstilling siden april... så nu synes jeg godt snart de må starte  :fnis:

Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg ved ikke om jeg vil kalde det jeg har for kulder, men jeg glæder mig rigtig meget.

Dog ser jeg ret meget på Cyrill, Juana, Jezebel og Zefyr's haler, da de har fedthale.
Juana's er dog ved at være pæn igen, og Jezebel's er ved at blive sort i huden, så snart kommer er også hår.
Deres kløer har jeg opgivet, jeg klippede dem i forgårs, og så må de blive som de nu kan blive. Jeg kan ikke lave dem lange, når vi skal ud på så lang en rejse, for mine dyr gider ikke sidde i deres kasser i så lang tid, så de kradser i de der luftriller der er i siderne, og det smadre kløerne fuldstændig. :(
Huskelisten, det er den samme som jeg har brugt i flere år, så det tænker jeg ikke så meget på.
Dyrenes vaccinationer er også i top, så det skal jeg heller ikke tænke på.
Jeg træner hver dag Fire og Navi i, at man skal ha lov til, at se på deres tænder og øre. De bliver bedre og bedre for hver dag. :)

Det jeg faktisk glæder mig mest til, ved den første udstilling jeg ska med til er, at Sara skal se Fire og Navi igen.

Men her de næste måneder er der virkelig mange udstillinger, en hver måned, og det kan godt gøre det lidt uoverskueligt for mig, specielt VIF, da jeg jo er med til at arrangerer den.
Ann Hillerslev.

Julie Stuhr

Jeg er ved at dø af stress over VIF - min første ilderudstilling og jeg ved jeg får klippet drenges negle for tæt på udstillingen og jeg glemmer sikkert deres vacc.papirer. Og selvom Sabby ikke skal udstilles, skal hun da nok n¨å at bide dommerne somehow. Jesus man.

Anne

Jeg tager det totalt roligt denne gang. Det eneste jeg er fanatisk med er at jeg skal kunne se mine dyr på turen i bilen. Men jeg skal da nok tjekke 3 gange aftenen inden om jeg har passene! Og måskle jeg skulle forsøge at finde mit eget...

Shamua

Citat fra: Anne Dato  9. Oktober 2010, kl. 23:58
Jeg tager det totalt roligt denne gang. Det eneste jeg er fanatisk med er at jeg skal kunne se mine dyr på turen i bilen. Men jeg skal da nok tjekke 3 gange aftenen inden om jeg har passene! Og måskle jeg skulle forsøge at finde mit eget...

Gud ja.. godt du siger det.. hvor dælen er mit pas  :o

Vh. Marianne

cibatuchsi

hvad hulen skal i med jeres egne pas.... hihi 
man behøver ikke pas for at rejse til Norge
http://www.politi.dk/da/borgerservice/pas/hvornaarskalduhavepasmed/

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: cibatuchsi Dato 10. Oktober 2010, kl. 10:24
hvad hulen skal i med jeres egne pas.... hihi 
man behøver ikke pas for at rejse til Norge
http://www.politi.dk/da/borgerservice/pas/hvornaarskalduhavepasmed/
Det er vel altid godt at ha med.
f.eks. hvis man skal bevise at man er de dyr man har meds rigtige ejer? ikke fordi jeg tror det sker men det ville være skide ærgeligt hvis det skete og ens dyr kom i karantøne indtil man kunne hente sit pas i dk.

Anne

Jeg tager altid mit pas med til udlandet og når vi skal med færge kan de godt finde på at bede om det fordi de skal bekræfte at vi faktisk er os, det har jeg prøvet flere gange.

Sølvsten

Jeg skulle flyve til jylland og blev stoppet i paskontrollen. De ville ha jeg skulle vise pas. Og det er ikke en joke.

Anne

Man skal vist altid vise pas når man flyver pga noget sikkerhedshalløj

Shamua

Ja hvis man skal ud af landet... men ikke indenrigs... troede jeg..

Vh. Marianne

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Shamua Dato 11. Oktober 2010, kl. 23:53
Ja hvis man skal ud af landet... men ikke indenrigs... troede jeg..
Det er for at være sikker på at det rent faktisk er den person der har bestilt billetten der også kommer og henter den og går ombord i flyet!