Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

ilderbanden i avisen

Startet af Lena og Peter, 12. Oktober 2010, kl. 14:14

Lena og Peter

Så kan vi snart ikke gøre mere.
Efter en lille udsendelse i TV2 øst, har vi i dag været på forsiden og på side 5 af det lokale dagblad.

Artiklerne kan ses på vores hjemmesidei: www.ilderbanden.dk , da jeg ikke lægge pdf filer ind her.

cmkh

lussingen

Jeg synes simpelthen I er geniale :) Rigtig god og sød artikel. Og hvor er det bare et godt billede på forsiden af Petra. Hun er virkelig en sød pige at se på og hun elsker da sine dyr :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Jeg synes også at det er en god artikel, med nogle dejlige billeder.
Petra er skide smuk. :) Og endnu mere sød, og der er virkelig store ord, når de kommer fra mig af. :-$
Ann Hillerslev.

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

Sølvsten

Lena og Peter

:-$  Mange tak skal i have... I er bare så søde

Citat fra: FerretParadise Dato 12. Oktober 2010, kl. 14:40
Jeg synes også at det er en god artikel, med nogle dejlige billeder.
Petra er skide smuk. :) Og endnu mere sød, og der er virkelig store ord, når de kommer fra mig af. :-$
Vi ved godt at det er store ord, Ann og vi er meget glade for dem. Men jeg kan fortælle at Petra også er rigtig glad for dig.. ( det er vi jo allesammen )

Citat fra: lussingen Dato 12. Oktober 2010, kl. 14:38
Jeg synes simpelthen I er geniale :) Rigtig god og sød artikel. Og hvor er det bare et godt billede på forsiden af Petra. Hun er virkelig en sød pige at se på og hun elsker da sine dyr :)

Hun elsker dem over alt på jorden.. Vi glæder os til i kommer forbi i efterårsferien.

AlisVolatPropiis

Fedt :D :D :D  dejlig artikel og fede billeder :D

janALDI

ej hvor er det godt ! :D
rigtig fed artikel !
haha kan godt lide de nævner at en ilder kan bide en børne finger af, men at man aldrig høre om hvor farlige hunde faktisk er (andet end de der kamp hunde) :P

SilverDragon

rigtig flot artikel og gode billeder

Julie Stuhr

Super fin artikel :D Og gode billeder!

Lena og Peter

Mange tak skal I have... Nu tror jeg også der går lidt tid inden vi vil gøre noget ligende igen...  :)