Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Vejningsdag!

Startet af Shamua, 28. Oktober 2010, kl. 00:33

Shamua

Sad lige og kiggede gamle billeder igennem og faldt over en masse sjove grimasser som jeg da lige vil dele med jer!
Dyrene skulle vejes, og her er hvad der kom ud af det!

Venus opdage med det samme der er kamera på og ser selvfølgelig eksemplarisk ud... Mikka slikker videre efter den gode pasta:

Venus forsøger ihærdig at stjæle hele billedet - for Mikka fatter ikke at der tages billeder!

Venus siger:" Se miig... Jeg er lææækkeer", og slår et knæk med tungen.. Mikka slikker fortsat efter pasta:

Venus opdager en klat pasta på Mikka.. Mums

Mikka har endelig opdaget at der er kamera på

Og så skal han jo også lige gøre sig lækker.. det var det bedste han kunne gøre  :P .. Venus synes vist han er klam!

Venus gir op.. Man kan ikke samarbejde med en dreng! Mikka forsøger ihærdigt at få styr på pastaen

De gir begge op og laver grimasse konkurrence  :love:

Håber i nød billederne ligeså meget som jeg gjorde :)

Vh. Marianne

Cille

Det var da en sød og sjov lille serie af billeder :D <3

Shamua

Tak :) Jeg kan især godt lide billede hvor Mikka har pasta i hele munden.. Det ligner han lige har nyst en ordentlig snotter ud...

Vh. Marianne

Lena og Peter

Det er nogle rigtig dejlige og søde billeder...  :)

Sølvsten

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Rokkie

To ildere ser ud til at lave 400% skæg og ballade i forhold til hvad en gør, vi bliver da nødt til at have en mere :D
De ser skide godt ud sammen de to :)

Bawa

Åh hvor jeg elsker de dyr :D
Genial lille billed-serie! Loves it.

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AnneME

Citat fra: Rokkie Dato 28. Oktober 2010, kl. 09:50
To ildere ser ud til at lave 400% skæg og ballade i forhold til hvad en gør, vi bliver da nødt til at have en mere :D
De ser skide godt ud sammen de to :)

Ja helt sikkert :) de giver hinanden noget som vi ik kan :P

Shamua

Hehe.. Tak allesammen!

Rokkie: Ja 2 ildere hygger sig helt klart bedre sammen en 1 ilder hygger med sig selv. :D Mikka og Venus er bedsteste bedste venner :)

Vh. Marianne