Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Dweia

Startet af Starshineferrets, 29. Oktober 2010, kl. 19:33

Starshineferrets

Dweia tyckte att det var dags för henne att få visa upp sig lite... hon får ju sällan vara med... anledningen till det är att hon faktiskt aldrig fastnar på bild... men ja.. vi gjorde ett försök ikväll!

Dweia är numera min äldsta iller här hemma... även om hon inte är äldre än 3,5 år, hon är även mamma till katastrofkullen 2008.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor er hun dog skøn :love:

Starshineferrets

och hon är precis lika dum som hon ser ut :P Inte mycket IQ på den damen... men go är hon ;)

Citat fra: Starshineferrets Dato 29. Oktober 2010, kl. 19:43
och hon är precis lika dum som hon ser ut :P Inte mycket IQ på den damen... men go är hon ;)
Hehe arh sys nu ikke hun ser dum ud, nærmere lidt fræk der på det sidste billed... Sød det er hun nu i hvert fald..

Masa

Citat fra: Starshineferrets Dato 29. Oktober 2010, kl. 19:43

Lol  :lol: :lol:

Starshineferrets

trust me... hon har max en hjärncell... och det enda han gör är att äta :P Men ja... jag älskar henne ändå haha

Lyder lidt som min albino Loui, han er desværre heller ikke den hurtigs´te scooter på havnen! Hvis jeg ikek åbnede den samme låge i deres gamle bur hver gang sad han og gloede i buret og troede han ikke kunne komme ud, mens de andre for længst var smuttet afsted.

Men til gengæld er han blevet en rigtig puttefis <3

Starshineferrets

HAHAHA låter som Dweia det :P

Optimus Ferrets

Jag ser i hennes blick att hade hon och Pepsi fått bebisar ihop så hade de antagligen svultit ihjäl för de hade glömt hur man åt... Men söt är hon!  <3

FerretParadise

Jeg synes hun ser rigtig sød ud.  :)
Ann Hillerslev.

Snabeldyr

hun ser nuttet ud... og glad for at række tunge
Stealing our hearts, then our sanity

Starshineferrets

Citat fra: Optimus Ferrets Dato 29. Oktober 2010, kl. 20:28
Jag ser i hennes blick att hade hon och Pepsi fått bebisar ihop så hade de antagligen svultit ihjäl för de hade glömt hur man åt... Men söt är hon!  <3

HAHAHA de hade glömt hur man andas..... jäkligt kul att behöva sitta å påminna 14 valpar "andas in... andas ut...." och sen göra det per distans när de har flyttat :s

Bawa

Hun er fin. Kan godt li' hendes snude :love:

lussingen

Jeg synes hun ser rigtig skøn ud. Tja.. manglende IQ har vi også herhjemme. Loke vil gerne melde sig ind i den klub. Jeg kan høre der er flere kandidater :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.