Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Løbegård til VIF

Startet af holmer, 1. November 2010, kl. 09:28

Anne

Hvis ikke I har det direkte fra Jill, så må man jo regne med at det hun skriver i tråden gælder.

jeg synes det er fint at man reagerer på hvis der virkelig er tale om bevidst snyd og en mistanke på det. Men der er jo mange gråzoner og som jeg ser det så er det dae helt ok at Jill låner en løbegård af en anden og at den andens dyr så evt også er i.

Men ja som du siger Ann, I har sikkert nok andet at tage jer til lige nu! Dejligt at det ikke er noget I alligevel behøver holde store møder om nu :)

lille_jill

Citat fra: FerretParadise Dato  2. November 2010, kl. 10:13
Nej Sara, det ville jo være helt fint.

Grunden til at vi i VIF ville reagerer var, at vi havde fået afvide, at Jill havde tilmeldt en løbegård for en. En person som også selv havde tilmeldt en løbegård, så denne person ville have to løbegårde, og ikke en som ellers er max pr person.
Plus vi havde fået afvide, at Jill havde fortrudt dette.
Jill skulle ikke selv bruge denne løbegård overhovedet, da hun havde lavet en aftale med nogle helt andre om, at hendes dyr kunne være med i deres løbegård, da deres dyr kan sammen.
Hvordan folk ellers låner hinandens løbegårde på dagen, det er jo helt fint, men at man får andre til at tilmelde løbegårde for en, for selv at ende med flere er jo ikke okay.
Det er jo ikke VIF der bliver "snydt" men dem som så har fået et nej til at tage løbegård med.
Men nu er det jo påstand mod påstand, og vi i VIF har virkelig andet at tænke på lige nu.

Men Ann: Nu vidste du jo at det var mig der var tale om, hvor i alverden kontaktede du mig så ikke, istedet for at få en anden til at lave en tråd herinde så hele verden skulle blandes ind i det?
Jeg føler mig faktisk ret pisset på af VIF og det er ikke første gang det sker. Generelt er der ingen tak fra jeres side, men kun brok, løgn og falske rygter. Jeg ved ærligt talt ikke, om jeg har lyst til at give mine donationer til jer, for føler ikke at i fortjener noget, som jeg har brugt over 15 timer på at lave.
Jeg syntes ikke at i handler særligt professionelt, når i vælger at gå til hele verden, før i konfronterer mig med alt jeres mundlort.

Emils far

Citat fra: lille_jill Dato  2. November 2010, kl. 22:16
Citat fra: FerretParadise Dato  2. November 2010, kl. 10:13
Nej Sara, det ville jo være helt fint.

Grunden til at vi i VIF ville reagerer var, at vi havde fået afvide, at Jill havde tilmeldt en løbegård for en. En person som også selv havde tilmeldt en løbegård, så denne person ville have to løbegårde, og ikke en som ellers er max pr person.
Plus vi havde fået afvide, at Jill havde fortrudt dette.
Jill skulle ikke selv bruge denne løbegård overhovedet, da hun havde lavet en aftale med nogle helt andre om, at hendes dyr kunne være med i deres løbegård, da deres dyr kan sammen.
Hvordan folk ellers låner hinandens løbegårde på dagen, det er jo helt fint, men at man får andre til at tilmelde løbegårde for en, for selv at ende med flere er jo ikke okay.
Det er jo ikke VIF der bliver "snydt" men dem som så har fået et nej til at tage løbegård med.
Men nu er det jo påstand mod påstand, og vi i VIF har virkelig andet at tænke på lige nu.

Men Ann: Nu vidste du jo at det var mig der var tale om, hvor i alverden kontaktede du mig så ikke, istedet for at få en anden til at lave en tråd herinde så hele verden skulle blandes ind i det?
Jeg føler mig faktisk ret pisset på af VIF og det er ikke første gang det sker. Generelt er der ingen tak fra jeres side, men kun brok, løgn og falske rygter. Jeg ved ærligt talt ikke, om jeg har lyst til at give mine donationer til jer, for føler ikke at i fortjener noget, som jeg har brugt over 15 timer på at lave.
Jeg syntes ikke at i handler særligt professionelt, når i vælger at gå til hele verden, før i konfronterer mig med alt jeres mundlort.

Jamen så er det jo meget enkelt: BLIV HJEMME..

Er du så utilfreds med arrangøren så må det da være nok så kedeligt at være der, og så regne med at få tak for indsatsen når du selv lige har smidt ud denne gang lort her på forumet...

Og det her er altså ikke "hele verden" dårlig nok en lille fis fra en ilder....og det er det

Anne

HOLD DA OP!!! Ingen gider have luftet sit beskidte undertøj offentligt og det her burde være taget privat!!!!

Jeg kan dælme godt forstå Jill, men det er godtnok også træls for VIF der vel reagerede ud fra at de troede det har var noget andet.

Hvad er der galt i at se det som den fucking misforståelse det er og så sige at det var da pisse ærgeligt, men nu må vi komme videre i stedet for at sidde og slå folk oveni hovedet.

Misforståelser sker og engang imellem kan man handle overilet fordi man er sikekr i sin sag, det kan vi vel alle sammen godt forstå, men de fleste kan nok også godt sætte sig ind i at det ikke er fedt at blive hængt ud på offentligt forum.

HVorfor det så kan fotsætte det ved jeg virkelig ikke,  me jeg tror da ikke ligefrem udsagn som "blev hjemme" er det der hjælper noget som helst.

Jeg glæder mig til at se dig på vif, jill, hvis jeg kommer. Og jeg glæder mig til at se jer alle sammen, selv om i engang imellem er nogle røvhuller (mig selv inklusiv)

Emils far

Og du kan heller ikke hold kæft Anne...og det er jo din ret at brokke dig du også. Jeg er ikke ude for at nedgøre Jill, men er hun så vred på VIF at hun lige måtte "tømme sig" ja så har hun jo selv bedt om det...

Jeg er ikke altid enig i tingenes tilstand, f. eks. med de, for mig, strenge krav som DIU har lavet for at skulle bevise at ens ilder er championkandidat, for det er faktisk så enkelt at det står skrevet side op og side ned i de kataloger hvor ildern er championkandidat, og som du lige nu har et eksemplar af fra VI...og ja så bliver man da bare hjemme fra den udstilling...udstilleren klarer sig aldeles udmærket uden min deltagelse, og jeg klarer mig også uden dem..så enkelt er det...

Og så er jeg ferdig med at "fyre op" i denne tråd.

Anne

#35
Det var da dejligt.

jeg henviser til sidste linie i mit foregående post, og det gælder også dig Lars, på trods af vores uenigheder om diverse ting.