Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

The Dooking Ferrets Show

Startet af The Dooking Ferrets, 4. November 2010, kl. 15:01

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AnneME Dato 21. Februar 2011, kl. 18:49
hvad er det der hvalpeplads?


En plads man kan reseverer hvis man forventer at ha en ufødt hvalp med fra i år...

AnneME


AnneME

har ikke hørt fra dem, tilmeldt os i søndags tror jeg

Stubba

Husk at minimum halvdelen af beløbet skal være betalt inden første maj :)
Derudover: Husk at vi skal have informationer omkring de ildere der er reserveret plads til inden første juni.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

englefugl

Men hvad med mig, jeg er jo på venteliste så skal jeg også betale halvdelen? for hvis jeg ikke kan være med er det lidt surt at betale :( men får man pengene tilbage så? :) og hvornår bliver der fundet ud af om der er kommet flere pladser, hvis der gør?

Amazing Ferret

^^Hvis man er på venteliste skal man selvfølgelig ikke betale før man er sikret sine pladser

Amazing Ferret

Citat fra: Stubba Dato 19. April 2011, kl. 17:02
Husk at minimum halvdelen af beløbet skal være betalt inden første maj :)
Derudover: Husk at vi skal have informationer omkring de ildere der er reserveret plads til inden første juni.

Det skal lige siges at info på hvalpepladserne selvfølgelig kan vente til man ved farve, køn mm  :D

Stubba

Citat fra: englefugl Dato 19. April 2011, kl. 22:14
Men hvad med mig, jeg er jo på venteliste så skal jeg også betale halvdelen? for hvis jeg ikke kan være med er det lidt surt at betale :( men får man pengene tilbage så? :) og hvornår bliver der fundet ud af om der er kommet flere pladser, hvis der gør?

Når vi ved hvem der har betalt, har vi mulighed for at få en idé om hvor mange pladser der er tilbage :) ..
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

englefugl


Stubba

Husk at informationer omkring ilderne skal indsendes senest d. 1 august!
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua

Husk at indsende info om jeres dyre senest på mandag. Der er stadig nogle stykker der mangler.

Vh. Marianne

Dyrenørden

Det info man skal indsende det bare om den ilder man udstiller ikke? Man skal ikke skrive om burkammerater vel?

Eliza

Du skal skrive om du har en burkammerat med men ikke hvordan den ser ud eller noget. Bare du husker dens vaccinationspapire ellers kommer den ikke ind.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

KariN

Nu var jeg lige inde på hallens hjemmeside og kigge.

Der står at der er et Cafeteria, men der står ikke om det holder åbent på lørdag?

Jeg ved godt at man kan bestille mad til udstillingen, men når man er lidt af en kræsenpind som jeg er, så er det ikke aktuelt for mit vedkomne :)

Så jeg vil egentlig bare høre om hvorvidt Cafeteriaet holder åbent eller ej på lørdag?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten

Tusind tak for en super hyggelig udstilling.

Hold op hvor i knoklede for at få det hele til at køre. Nogle gange blev jeg helt svedt på jeres vegne.

Man kan vist ikke sige kort men godt, men langt og godt!!

Godt gået tøser og Peter