Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

The Dooking Ferrets Show

Startet af The Dooking Ferrets, 4. November 2010, kl. 15:01

Anne

Ja jeg takker også for en super dejligt dag :) Det var en hyggelig udstilling og godt arbejde fra arrangørenes side. Rigtigt flot især når man tænker på at det var første gang for de fleste arrangører! Og især tak for den store immødekommenhed fra arrangøres side. Jeg følte mig meget pænt behandlet både med spørgsmål før udstillingen og på selve dagen, hvor alle kunne hive et smil frem, selv om I tydeligvist var pressede.

Dyrenørden

Ja jeg takker også for en dejlig dag selvom den godt nok var længere end beregnet og havde en grumpy kæreste der skulle op og på job 3 timer efter vi kom hjem. Åh. men det var skønt at se hans fjæs da han hørte Camino havde vundet han var så stolt og han påstår han ikke ret godt kan lide dyrene ;) haha. Ikke sidste jeg deltager på udstilling !

Anne

Udstillinger trækker tit ud, jeg har faktisk været til flere der var længere :o

Dyrenørden

Citat fra: Anne Dato  2. Oktober 2011, kl. 22:57

Hold da op  :o En anden gang tror jeg bare jeg planlægger efter det trækker mindst 3 timer ud

Stubba

Citat fra: Dyrenørden Dato  2. Oktober 2011, kl. 23:03
Citat fra: Anne Dato  2. Oktober 2011, kl. 22:57

Hold da op  :o En anden gang tror jeg bare jeg planlægger efter det trækker mindst 3 timer ud

Ja, jeg er ked af at det trak så meget ud :/
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

SilverDragon

Jeg kom rimelig hurtigt afsted fra udstillingen.. da jeg ikke skulle til ombedømmelse.
Men jeg syntes det var rigtig hyggeligt og super at snakke med så mange forskellige her inde fra.

Jeg ville høre om man fik en dommerudtalelse efter udstillingen eller hvordan?

mette11

Nu var jeg ikke selv med på denne udstilling, men normalt får man dommerskemaerne når præmieoverrækkelsen er færdig og udstillingen dermed er slut. De lægges som regel så man selv kan tage dem. Man kan jo ikke frigive skemaerne før udstillingen er slut, da det vil skabe for meget uro og ødelægge spændingen om hvem der har vundet hvad. Jeg anser det for almen høflighed overfor både arrangører og vindere at blive og se det sidste.

Shamua

Citat fra: SilverDragon Dato  3. Oktober 2011, kl. 11:41
Jeg kom rimelig hurtigt afsted fra udstillingen.. da jeg ikke skulle til ombedømmelse.
Men jeg syntes det var rigtig hyggeligt og super at snakke med så mange forskellige her inde fra.

Jeg ville høre om man fik en dommerudtalelse efter udstillingen eller hvordan?
Hvis du har efterladt dommerskemaet, så skulle jeg gerne have det her hjemme :) Så kan du få det af mig hvis det har interesse. :)

Vh. Marianne

Anne

silverdragon: man kan jo så risikere at gå glip af en dommerfavorit eller lignende ved at gå tidligt. Men selvfølgelig et valg man selv tager. Personligt har jeg ikke noget imod folk går, når bare de ikke pakker sammen under præmieoverrækkelsen.

SilverDragon

Anne: Det kan jeg godt forstå.. Jeg var selv så overrasket over at han overhovedet vandt noget, så jeg ville ikke lige krydse fingre for en dommer farvorit.
Men det vil jeg huske til næste gang.. Men giver dig ret, man pakker ikke sammen under præmieoverrækkelse.

Dyrenørden

I må altså meget undskylde men vi pakkede sammen til allersidst mens der stadig var præmie overrækkelser men min kæreste skulle tidligt op og på job han fik kun 3 timers søvn men tog det heldigivis pænt han var jo lidt tvangsindlagt af mig ;) Så derfor pakkede vi så vi var klar til at køre så snart det var færdigt

Anne

jeg lagde faktisk ikke mærke til det dyrenørden, og nu var det jo også din første udstilling, men det er anset for ret dårlig stil. Man kan jo pakke sammen imens der er recalls og lignende, hvor det ikke generer folk.

Shamua

Jeg lagde heller ikke mærke til det Trine :)

Vh. Marianne

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Dyrenørden

Okay det var godt var også så stille som jeg kunne være og blev der jo stadig til det sidste :)